Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Specifičnosti motiviranja i nagrađivanja prodajnog osoblja u djelatnosti trgovine na veliko (CROSBI ID 420762)

Ocjenski rad | diplomski rad

Bašić, Domagoj Specifičnosti motiviranja i nagrađivanja prodajnog osoblja u djelatnosti trgovine na veliko / Klindžić, Maja (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2016

Podaci o odgovornosti

Bašić, Domagoj

Klindžić, Maja

hrvatski

Specifičnosti motiviranja i nagrađivanja prodajnog osoblja u djelatnosti trgovine na veliko

Motivacija i nagrađivanje zahtjevne su menadžerske funkcije kojima se zaposlenici stimuliraju za obavljanje određenog radnog zadatka, a to je posebno izraženo kod prodajnog osoblja. Pitanje motiviranja i nagrađivanja prodajnog osoblja iznimno je važno i menadžment o tome treba neprekidno razmišljati. Razlog leži u tome što je posao izrazito stresan, a zahtjevi nadređenih iznimno visoki. Zbog navedenoga, fluktuacija prodajnog osoblja je iznimno visoka i zato poduzeća trebaju težiti pronalaženju modela motiviranja i nagrađivanja koji će se na najbolji način odraziti na prodajno osoblje, a time i na poslovanje poduzeća. Svrha provođenja ovog istraživanja, odnosno pisanja ovog diplomskog rada je prikaz specifičnosti motiviranja i nagrađivanja prodajnog osoblja u poduzeću Salvia d.o.o. Prikazan je stav menadžera, ali i zaposlenika o načinima motiviranja i nagrađivanja prodajnog osoblja. Definiran pojam trgovine na veliko, potom je pojašnjen pojam motivacije, a nakon toga i materijalno nagrađivanje te nematerijalno motiviranje. Empirijsko istraživanje je provedeno u poduzeću Salvia putem anketnog upitnika koji je distribuiran zaposlenicima, dok se drugi dio istraživanja sastoji od intervjua s menadžmentom poduzeća u svrhu usporedbe mišljenja o postojećem načinu motiviranja i nagrađivanja u poduzeću i metodama koje bi po njihovom mišljenju najviše utjecale na motiviranost prodajnog osoblja.

motiviranje, nagrađivanje, prodajno osoblje, trgovina na veliko

nije evidentirano

engleski

The specific characteristics of motivating and rewarding sales representatives in the wholesale trade

nije evidentirano

motivation, reward management, sales representatives, wholesale trade

nije evidentirano

Podaci o izdanju

55

27.09.2016.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija