Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Uloga digitalnih komunikacija s javnostima u korisničkom iskustvu (CROSBI ID 420729)

Ocjenski rad | diplomski rad

Gudlin, Valentina Uloga digitalnih komunikacija s javnostima u korisničkom iskustvu / Luić, Ljerka (mentor); Varaždin, Sveučilište Sjever, . 2018

Podaci o odgovornosti

Gudlin, Valentina

Luić, Ljerka

hrvatski

Uloga digitalnih komunikacija s javnostima u korisničkom iskustvu

Digitalizacija svijeta promijenila je svakidašnje navike korisnika digitalnih komunikacijskih kanala. Danas je život nezamisliv bez interneta, pametnih telefona i ostalih medija koje svakodnevno upotrebljavamo, dok se većina međusobne komunikacije odvija putem digitalnih kanala. Da bi pratili trendove digitalizacije, većina brandova shvatila je da mora biti prisutna na mjestima gdje se nalaze njihovi korisnici usluga, potrošači, te da svoje poslovanje moraju prilagoditi digitalnim kanalima. Osim web stranica koje su važne za svaki brand, danas je važno da su brandovi aktivni i prisutni na društvenim mrežama gdje se nalazi javnost. Korisničko iskustvo podrazumijeva i uključuje ponašanja, stavove i emocije koje korisnik doživljava tijekom uporabe određenog proizvoda, sustava ili usluge. U dio korisničkog iskustva spada potrošačko iskustvo jer se ono bavi stavovima i emocijama koje korisnik doživljava. Korisnici usluga su zapravo potrošači koji koriste usluge ili kupuju proizvode. Prije nego postanu korisnici usluga, odnosno potrošači, korisnici digitalnih kanala istražuju brandove i njihovu ponudu kako bi se uvjerili da zadovoljavaju njihove potrebe te tuđa iskustva. Činjenica da je danas konkurencija velika, brandovi se moraju boriti za svoje potrošače raznim marketinškim taktikama. Osim posebnih programa lojalnosti, brandovi moraju ostaviti pozitivan dojam na kupce. Prvi dojam i pozitivno iskustvo danas su važni za potrošače i to ne samo u fizičkim trgovinama već u svakodnevnom ophođenju i komunikaciji na digitalnim kanalima.

digitalne komunikacije ; javnost ; korisničko iskustvo ; potrošačko iskustvo

nije evidentirano

engleski

The role of digital public communication in customer experience

nije evidentirano

digital communications ; public ; user experience ; customer experience

nije evidentirano

Podaci o izdanju

71

12.03.2018.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Sveučilište Sjever

Varaždin

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti