Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Aspekti digitalne komunikacije političara u izbornoj kampanji (CROSBI ID 420725)

Ocjenski rad | diplomski rad

Konjević Možanić, Martina Aspekti digitalne komunikacije političara u izbornoj kampanji / Luić, Ljerka (mentor); Varaždin, Sveučilište Sjever, . 2018

Podaci o odgovornosti

Konjević Možanić, Martina

Luić, Ljerka

hrvatski

Aspekti digitalne komunikacije političara u izbornoj kampanji

Novo doba donijelo je nove komunikacijske izazove. Informacijske i komunikacijske tehnologije postale su vrlo dostupne stanovništvu, kako u pogledu pristupa, tako i cjenovno. Stoga i ne čudi kako političke stranke i političari, uz tradicionalne medije, u posljednje vrijeme sve više prepoznaju važnost interneta i društvenih mreža kao komunikacijskog kanala kojima mogu doprijeti do velikog broja potencijalnih birača. Posebno se to uočava u vrijeme izbornih kampanja. Internet u odnosu na tradicionalne medije odlikuje mogućnost dvosmjerne komunikacije putem koje političari mogu svakodnevno plasirati svoje stavove, ideje, razmišljanja, a istovremeno „opipati“ puls birača i njihovo mišljenje. Iz tog razloga internet postaje najdemokratskiji medij. Osim toga, internet se u usporedbi s televizijskim, radijskim i tiskanim načinom oglašavanja još uvijek pokazuje i kao najjeftiniji medij. I dok je uočeno kako su političari brzo prigrlili komunikaciju putem interneta i društvenih mreža, postavlja se pitanje jesu li oni zaista toliko važni u političkoj participaciji i jesu li uopće političari i političke stranke shvatile njihov pun potencijal za dijalog i političku participaciju.

digitalna komunikacija ; digitalni mediji ; društvene mreže ; političari ; izborna kampanja

nije evidentirano

engleski

Digital communications aspects of politicians in the electoral campaign

nije evidentirano

digital communication ; digital media ; social networks ; politicians ; electoral campaign

nije evidentirano

Podaci o izdanju

69

12.03.2018.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Sveučilište Sjever

Varaždin

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti