Aspekti digitalne komunikacije političara u izbornoj kampanji (CROSBI ID 420725)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Konjević Možanić, Martina
Luić, Ljerka
hrvatski
Aspekti digitalne komunikacije političara u izbornoj kampanji
Novo doba donijelo je nove komunikacijske izazove. Informacijske i komunikacijske tehnologije postale su vrlo dostupne stanovništvu, kako u pogledu pristupa, tako i cjenovno. Stoga i ne čudi kako političke stranke i političari, uz tradicionalne medije, u posljednje vrijeme sve više prepoznaju važnost interneta i društvenih mreža kao komunikacijskog kanala kojima mogu doprijeti do velikog broja potencijalnih birača. Posebno se to uočava u vrijeme izbornih kampanja. Internet u odnosu na tradicionalne medije odlikuje mogućnost dvosmjerne komunikacije putem koje političari mogu svakodnevno plasirati svoje stavove, ideje, razmišljanja, a istovremeno „opipati“ puls birača i njihovo mišljenje. Iz tog razloga internet postaje najdemokratskiji medij. Osim toga, internet se u usporedbi s televizijskim, radijskim i tiskanim načinom oglašavanja još uvijek pokazuje i kao najjeftiniji medij. I dok je uočeno kako su političari brzo prigrlili komunikaciju putem interneta i društvenih mreža, postavlja se pitanje jesu li oni zaista toliko važni u političkoj participaciji i jesu li uopće političari i političke stranke shvatile njihov pun potencijal za dijalog i političku participaciju.
digitalna komunikacija ; digitalni mediji ; društvene mreže ; političari ; izborna kampanja
nije evidentirano
engleski
Digital communications aspects of politicians in the electoral campaign
nije evidentirano
digital communication ; digital media ; social networks ; politicians ; electoral campaign
nije evidentirano
Podaci o izdanju
69
12.03.2018.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Sveučilište Sjever
Varaždin