Razvoj komunikacijskih vještina poduzetnika za davanje kvalitetne povratne informacije zaposleniku (CROSBI ID 420722)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Tušek, Ana
Klindžić, Maja
hrvatski
Razvoj komunikacijskih vještina poduzetnika za davanje kvalitetne povratne informacije zaposleniku
Tema ovog diplomskog rada je razvoj komunikacijskih vještina poduzetnika za davanje kvalitetne povratne informacije zaposleniku. Područje i cilj diplomskog rada je opisati sve veću važnost i ulogu komunikacijskih vještina u poslovnom svijetu, te stavljanja velikog naglaska na davanju kvalitetne povrtne informacije zaposleniku o obavljanju dodijeljenih mu zadataka. Metodologija istraživanja u diplomskom radu temelji se na kvalitativnom načinu prikupljanja primarnih podataka. Rezultati istraživanja dobiveni su na temelju provedenog dubinskog intervjua. Razvoj komunikacijskih vještina bitan je za kvalitetno izvršavanje dodijeljenih zadataka s ostvarenjem najboljih rezultata. Kako bi voditelj tj. poduzetnik dao kvalitetnu povratnu informaciju zaposleniku o njegovom radu bitno je da ima razvijene komunikacijske vještine koje se mogu razvijati na način da voditelji sudjeluju na treninzima i edukacijama o komunikacijskim vještinama gdje se upoznaju s različitim tehnikama za davanje povratne informacije. Zaključak je da se komunikacijske vještine ne mogu odmah razviti jer za uspješno komuniciranje i davanje kvalitetne povratne informacije su potrebne godine iskustva.
komunikacija, komunikacijske vještine, tehnike komunikacije, povratna informacija, poduzetnici
nije evidentirano
engleski
The development of entrepreneurial communication skills in giving feedback information to employees
nije evidentirano
communication, communication skills, communication techniques, feedback, entrepreneurs
nije evidentirano
Podaci o izdanju
52
20.09.2017.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb