Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Specifičnosti prezentacijskih vještina generacije Y (CROSBI ID 420720)

Ocjenski rad | diplomski rad

Bahorik, Barbara Specifičnosti prezentacijskih vještina generacije Y / Klindžić, Maja (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2017

Podaci o odgovornosti

Bahorik, Barbara

Klindžić, Maja

hrvatski

Specifičnosti prezentacijskih vještina generacije Y

Generacija Y, mladi ljudi rođeni od 1980. do 2000., poznata još i pod nazivom milenijska generacija. Jedna je od najobrazovanijih generacija, a trenutačno i najveća pojedinačna generacijska skupini u radnoj snazi. Odrastanje uz Internet i mobilne telefone, digitalno komuniciranje, fleksibilnost, multitasking i umreženost samo su neke od osnovnih karakteristika pripadnika ove generacije. S druge pak strane, generaciju Y kritiziraju zbog posjedovanja neodgovarajućih komunikacijskih sposobnosti koje imaju veliki utjecaj na prezentacijske vještine pojedinaca. Te vještine su danas izrazito važne u poslovnom svijetu u kojem se ističu kao jedna od osnovnih vještina uspješnih menadžera, kao i u privatnom svijetu u kojem svakodnevno ljudi predstavljaju i pokazuju sebe drugima. S obzirom na činjenicu da do sada nisu provedena istraživanja na ovu temu, provedeno je empirijsko istraživanje uz pomoć anketnog upitnika, pri čemu su pitanja bila otvorenog i zatvorenog tipa te kreirana tako da se dobije uvid na koje prepreke generacija Y nailazi pripremajući prezentaciju, kao i u izvore otpora i straha prema prezentiranju općenito.Uzorak se sastojao od 105 pripadnika generacije Y, a cilj je bio ispitati učenike/studente različitih škola/fakulteta kao i zaposlene osobe koje u sklopu svakodnevnih privatnih i poslovnih aktivnosti upotrebljavaju prezentacijske vještine. Istraživanje je pokazalo da pripadnici generacije Y uglavnom ne vole prezentirati. Stoga ni ne čudi podatak koji kaže da više vole biti na poziciji slušatelja nego govornika. Vlastite vještine prezentiranja ocijenili su kao poprilično dobre. S prezentiranjem su se najčešće susretali za vrijeme školovanja. Također nemaju sklonost uključivanja publike u prezentaciju jednako kao što nemaju običaj postavljati pitanja govorniku za vrijeme prezentacije. Za sebe kažu da nemaju preveliki strah od javnog nastupa te da kod kuće povremeno uvježbavaju prezentiranje prije samog izlaganja. Što se tiče stresa prilikom prezentiranja, za generaciju Y najveći stres izaziva reakcija mentora, a potom slijede pitanja na kraju prezentacije. Najmanji stres im predstavljaju fizičke prepreke poput tihog glasa i mucanja, jednako kao i upotreba tehnologije. S druge pak strane, na smanjenje straha od javnog nastupa najviše utječe dobro poznavanje teme te uvježbavanje kod kuće.

prezentacijske vještine, komunikacijske vještine, generacija Y, menadžment

nije evidentirano

engleski

The specific charactersitics of Generation Y's presentation skills

nije evidentirano

presentation skills, communication skills, generation Y, management

nije evidentirano

Podaci o izdanju

50

25.09.2017.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija