Analiza modela ukupne nagrade kao motivacijskog pristupa Milenijskoj generaciji zaposlenika (CROSBI ID 420712)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Rendulić, Suzana
Klindžić, Maja
hrvatski
Analiza modela ukupne nagrade kao motivacijskog pristupa Milenijskoj generaciji zaposlenika
U vrijeme kada na tržištu rada djeluje nekoliko generacija zaposlenika, važno je istražiti njihova obilježja kako bi menadžment ljudskih potencijala mogao točno i pravovremeno reagirati na njihove potrebe. Rad pruža uvid u sve temeljne karakteristike prisutnih generacija na tržištu rada, ali u fokusu je najnovija generacija zaposlenika koja će uskoro prevladati. Radi se o Generaciji Y koja pokazuje znatno drugačije preferencije, stavove i razmišljanja u odnosu na svoje prethodnike. S obzirom da Generacija Y predstavlja budućnost i da će zauzeti važne pozicije u organizacijama, postavlja se pitanje koji je najbolji način privlačenja, motiviranja i zadržavanja najtalentiranijih i najkvalitetnijih pripadnike ove generacije. Pristup motiviranju i nagrađivanju koji najbolje prepoznaje potrebe Generacije Y je sve popularniji model ukupne nagrade koji se u radu analizira kao teorijska osnova za provedbu empirijskog istraživanja. Provedeno empirijsko istraživanje obuhvaća 409 ispitanika koji su klasificirani u dvije neovisne grupe – studenti i zaposlenici. Glavni cilj istraživanja je ispitivanje preferencija pripadnika Generacije Y prema različitim oblicima nagrada s obzirom na njihove nezavisne karakteristike. Empirijsko istraživanje velikim dijelom potvrđuje prethodno provedena istraživanja, ali donosi i neke nove spoznaje, što znači da bi model ukupne nagrade mogao biti kvalitetan pristup upravljaju ljudskim potencijalima odnosno Milenijskim zaposlenicima. Time ovaj rad daje doprinos kvalitetnijem upravljanju ljudskim potencijalima u Republici Hrvatskoj općenito, a upravljanju različitostima i upravljanju talentima posebno.
Generacija Y, Milenijska generacija zaposlenika, model ukupne nagrade, relacijske nagrade, transakcijske nagrade
Rad je pisan u svrhu prijave na Natječaj za Rektorovu nagradu kojom je u konačnici i nagrađen.
engleski
The analysis of the Total Reward Model as a motivational approach for the Millenial generation of employees
nije evidentirano
Generation Y, Millennial generation of employees, Total Reward Model, transactional reward, relational reward
nije evidentirano
Podaci o izdanju
78
01.07.2016.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb