Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uloga modela ukupne nagrade u zadovoljstvu poslom zaposlenika u marketinškoj industriji (CROSBI ID 420711)

Ocjenski rad | diplomski rad

Laljak, Ivan Uloga modela ukupne nagrade u zadovoljstvu poslom zaposlenika u marketinškoj industriji / Klindžić, Maja (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2017

Podaci o odgovornosti

Laljak, Ivan

Klindžić, Maja

hrvatski

Uloga modela ukupne nagrade u zadovoljstvu poslom zaposlenika u marketinškoj industriji

Današnja gospodarstva karakteriziraju globalizacija, visoka konkurentnost tržišta te radnici znanja, stoga su jedan od najvažnijih resursa organizacija ljudski potencijali. U marketinškoj industriji su upravo ljudski potencijali središnji resurs koji poduzeća posjeduju te mogu biti izvor održive konkurentske prednosti. Organizacijama postaje prioritet privući, zadržati i motivirati najbolje zaposlenike. Jedan od ključnih mehanizama za to je kompenzacijski menadžment. Danas se kao jedan od centralnih modela kompenzacijskog menadžmenta navodi model ukupne nagrade ; on objedinjuje transakcijske i relacijske nagrade te naglašava važnost obje vrste nagrada za motiviranje i zadovoljavanje zaposlenika. U radu je provedeno istraživanje o ulozi modela ukupne nagrade u zadovoljstvu poslom zaposlenika marketinške industrije. Zaključci potvrđuju relevantnost modela te ističu važnost i transakcijskih i relacijskih vrsta nagrada u zadovoljstvu zaposlenika.

Model ukupne nagrade, zadovoljstvo poslom, marketinška industrija

nije evidentirano

engleski

THE ROLE OF TOTAL REWARD MODEL IN JOB SATISFACTION OF EMPLOYEES IN THE MARKETING INDUSTRY

nije evidentirano

Total reward model, job satisfaction, marketing industry

nije evidentirano

Podaci o izdanju

64

27.09.2017.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija