Uloga modela ukupne nagrade u zadovoljstvu poslom zaposlenika u marketinškoj industriji (CROSBI ID 420711)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Laljak, Ivan
Klindžić, Maja
hrvatski
Uloga modela ukupne nagrade u zadovoljstvu poslom zaposlenika u marketinškoj industriji
Današnja gospodarstva karakteriziraju globalizacija, visoka konkurentnost tržišta te radnici znanja, stoga su jedan od najvažnijih resursa organizacija ljudski potencijali. U marketinškoj industriji su upravo ljudski potencijali središnji resurs koji poduzeća posjeduju te mogu biti izvor održive konkurentske prednosti. Organizacijama postaje prioritet privući, zadržati i motivirati najbolje zaposlenike. Jedan od ključnih mehanizama za to je kompenzacijski menadžment. Danas se kao jedan od centralnih modela kompenzacijskog menadžmenta navodi model ukupne nagrade ; on objedinjuje transakcijske i relacijske nagrade te naglašava važnost obje vrste nagrada za motiviranje i zadovoljavanje zaposlenika. U radu je provedeno istraživanje o ulozi modela ukupne nagrade u zadovoljstvu poslom zaposlenika marketinške industrije. Zaključci potvrđuju relevantnost modela te ističu važnost i transakcijskih i relacijskih vrsta nagrada u zadovoljstvu zaposlenika.
Model ukupne nagrade, zadovoljstvo poslom, marketinška industrija
nije evidentirano
engleski
THE ROLE OF TOTAL REWARD MODEL IN JOB SATISFACTION OF EMPLOYEES IN THE MARKETING INDUSTRY
nije evidentirano
Total reward model, job satisfaction, marketing industry
nije evidentirano
Podaci o izdanju
64
27.09.2017.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb