Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Što može reklamna tipografija? Funkcije tipografskoga oblikovanja na primjeru suvremenih hrvatskih reklama (CROSBI ID 61545)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Miškulin Saletović, Lucia ; Bertoša, Mislava Što može reklamna tipografija? Funkcije tipografskoga oblikovanja na primjeru suvremenih hrvatskih reklama // Od dvojbe do razdvojbe. Zbornik radova u čast profesorici Branki Tafri / Košutar, Petra ; Kovačić, Mislav (ur.). Zagreb: Ibis grafika, 2018. str. 127-142

Podaci o odgovornosti

Miškulin Saletović, Lucia ; Bertoša, Mislava

hrvatski

Što može reklamna tipografija? Funkcije tipografskoga oblikovanja na primjeru suvremenih hrvatskih reklama

Cilj je rada ispitati funkcije tipografskoga oblikovanja u suvremenim hrvatskim reklamama za njegu tijela, proizvode za njegu odjeće i prehrambene proizvode. Iako se tipografija često naziva „slabim kodom“ jer ne postoje čvrste kombinacije tipografskih znakova s odgovarajućim značenjima, upravo je u reklamama dopuštena razmjerno velika sloboda u odabiru i uporabi tipografskih elemenata. Istraživanje je pokazalo da se reklame s obzirom na funkcije tipografskoga oblikovanja mogu podijeliti u dvije veće skupine. Prvu skupinu čine reklame „klasične“ strukture kod kojih je osnovna funkcija tipografije vizualna organizacija teksta. U drugu skupinu spadaju reklame koje odudaraju od „klasične“ strukture i koje se odlikuju maštovitijim tipografskim oblikovanjem. Ne rabi se tipografija čiji je osnovni cilj omogućiti preglednost i čitljivost, nego tipografija koja je bogata asocijacijama i pretpostavkama kako bi se pobudilo pažnju i interes primatelja.

reklame ; tipografija ; multimodalnost

nije evidentirano

engleski

What is advertising typography capable of? Functions of typography on the example of contemporary Croatian advertisements

nije evidentirano

advertisements ; typography ; multimodlity

nije evidentirano

Podaci o prilogu

127-142.

objavljeno

Podaci o knjizi

Od dvojbe do razdvojbe. Zbornik radova u čast profesorici Branki Tafri

Košutar, Petra ; Kovačić, Mislav

Zagreb: Ibis grafika

2018.

978-953-7997-33-5

Povezanost rada

Filologija