Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Izvedbeno predavanje kao žanr (CROSBI ID 420673)

Ocjenski rad | doktorska disertacija

Žmak, Jasna Izvedbeno predavanje kao žanr / Bauer, Una (mentor); Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2018

Podaci o odgovornosti

Žmak, Jasna

Bauer, Una

hrvatski

Izvedbeno predavanje kao žanr

Tematski fokus rada posvećen je umjetničkom formatu izvedbenog predavanja koji je, formirajući se na razmeđi između umjetničkog i akademskog, izvedbenog i teorijskog, posljednjih godina postao uvriježenom praksom suvremene izvedbene scene. U radu uspostavljam operativnu žanrovsku definiciju izvedbenog predavanja, oslanjajući se pritom na retoričke žanrovske studije. Temeljem tako uspostavljene definicije provodim reviziju radova kojima je u dosadašnjoj teorijskoj obradi i umjetničkoj praksi pridana ta odrednica. Analizirajući skupinu unutar koje je žanr formiran (suvremena europska nezavisna izvedbena scena), motive njegova pojavljivanja (afirmacija umjetničkih istraživačkih i izlagačkih modusa te subverzija znanstvenih protokola izlaganja i istraživanja) te generičku situaciju unutar koje stasa (umjetnička izvedba koja referira na format akademskog predavanja), detektiram osnovne postulate njegova operiranja, prepoznajući pritom fenomene obrazovnog obrata i pedagogizacije kao centralne aktere njegova nastanka. Na temelju tako ocrtanog okvira uspostavljam četiri osnove strategije operiranja žanra – pregovaranje autoriteta, istine, racionalnosti i tijela koje razrađujem na temelju konkretnih primjera iz prakse.

izvedbeno predavanje, performativno predavanje, lecture performance ; performance lecture ; predavanje, žanr, proizvodnja znanja, obrazovni obrat, pedagogizacija

nije evidentirano

engleski

Lecture performance as a genre

nije evidentirano

lecture performance, performance lecture, performative lecture, lecture, genre, production of knowledge, educational turn, pedagogization

nije evidentirano

Podaci o izdanju

257

29.06.2018.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

Znanost o umjetnosti