Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Metoda uvođenja novih znanstvenih spoznaja u školske programe fizike u digitalnom okruženju (CROSBI ID 664290)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Marušić, Mirko ; Puljak, Ivica Metoda uvođenja novih znanstvenih spoznaja u školske programe fizike u digitalnom okruženju // Obrazovanje bez alternative / Nadrljanski, Đ. ; Nadrljanski, M (ur.). Split: Redak, 2018. str. 49-50

Podaci o odgovornosti

Marušić, Mirko ; Puljak, Ivica

hrvatski

Metoda uvođenja novih znanstvenih spoznaja u školske programe fizike u digitalnom okruženju

Znanost je jedna od ljudskih djelatnosti koja se najbrže razvija i njeno razumijevanje je od velike važnosti za suvremeno društvo. Najnoviji rezultati znanstvenih istraživanja značajno proširuju naše sadašnje spoznaje i često su vrlo važni za znanstveno orijentirane srednjoškolske nastavne predmete. Ti rezultati dobiveni su, vrlo često, tehnički i konceptualno složenim procesima te je njihova prilagodba i uvođenje u nastavni proces zahtijevan pedagoški problem. U ovom radu predstavljena je nova metoda uvođenja najnovijih znanstvenih spoznaja u gimnazijsku nastavu fizike. Studija je trajala tri mjeseca i provedena je na populaciji od 65 maturanata I. gimnazije u Splitu. Kao primjer novih znanstvenih spoznaja razmatrane su spoznaje o eksponencijalnom širenju svemira koje su u nastavu fizike uvedene kroz problemski usmjereno učenje s naglaskom na istraživanje. Pri tom procesu dominira suradničko i e-učenje. Razrađen je originalan pristup, organiziranje učenika u podprojekte i kombiniranje nastavnika, učenika i znanstvenika u zajedničkom nastojanju ostvarivanja cilja. Na kraju projekta provedena je anonimna anketa čiji rezultati pokazuju da je ova nastavna metoda prikladna za uvođenje novih znanstvenih spoznaja u znanstveno orijentirane srednjoškolske predmete.

novi znanstveni rezultati, eksponencijalno širenje svemira, problemski usmjereno učenje s naglaskom na istraživanje, suradničko i e-učenje.

nije evidentirano

engleski

A method for introducing new scientific discoveries into physics school programmes in the digital environment

nije evidentirano

new scientific results, exponential expansion of the Universe, problem-oriented learning with emphasis on research, collaborative and e-learning.

nije evidentirano

Podaci o prilogu

49-50.

2018.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Nadrljanski, Đ. ; Nadrljanski, M

Split: Redak

978-953-336-457-5

Podaci o skupu

Znanstveno-stručni skup Obrazovanje bez alternative: digitalno okruženje i obrazovanje

predavanje

23.02.2018-24.02.2018

Split, Hrvatska

Povezanost rada

Fizika, Interdisciplinarne prirodne znanosti