Učenje kroz rad: Priprema građana za rad i život u 21.stoljeću (CROSBI ID 664284)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Vignjević, Bojana ; Mrnjaus, Kornelija
hrvatski
Učenje kroz rad: Priprema građana za rad i život u 21.stoljeću
U svijetu koji se kontinuirano mijenja, neophodno je prilagoditi obrazovanje suvremenim okolnostima. Na europskoj i nacionalnoj razini razvijaju se strateški dokumenti koji naglašavaju potrebu osnaživanja strukovnog obrazovanja s ciljem povezivanja sa svijetom rada te razvoj kreativnosti, inovativnosti i osjećaja odgovornosti potrebnih za djelotvoran i cjelovit razvoj učenika u građane koji će kvalitetno sudjelovati u svijetu rada. Učenje kroz rad nije nova ideja, ali se upravo kroz strategije i reforme reafirmira u procesu obrazovanja. Autorice u radu predstavljaju i analiziraju pedagogije povezane s radom te modele učenja temeljenog na radu. Ovim radom autorice žele istražiti moguće načine povezivanja rada i obrazovanja te istaknuti ulogu obrazovanja u pripremi učenika za rad.
rad, naukovanje, strukovno obrazovanje i osposobljavanje, pedagogija, učenje temeljeno na radu
nije evidentirano
engleski
Learning by doing: Preparing 21st century citizens for life and work
nije evidentirano
work, apprenticeship, vocational education and training, pedagogy, work based learning
nije evidentirano
Podaci o prilogu
277-285.
2018.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Pedagogija, obrazovanje i nastava, Zbornik radova 3. međunarodne znanstvene konferencije
Hrvatić, Neven
Mostar: Fakultet prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti Sveučilišta u Mostaru
978-9958-16-086-8
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096