Prilagodba razredne nastave likovne kulture slijepim učenicima (CROSBI ID 420620)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Blažević, Dunja
Kovačević, Jelena
hrvatski
Prilagodba razredne nastave likovne kulture slijepim učenicima
Sve je veći broj slijepe djece koja su uključena u redovne osnovne škole. Nastavni predmet Likovna kultura provodi se u svim razredima osnovne škole. Tijekom razredne nastave učenici likovnim izražavanjem usvajaju vizualno-likovni jezik. Kada se odnosi na slijepe učenike, nastava likovne kulture ima zadatak odgajati i razvijati taktilnu pažnju. Sva područja nastave likovne kulture mogu se prilagoditi za rad sa slijepim učenikom. Moguće je pratiti nastavni program, ali uz puno prilagodbi i preoblikovanja sadržaja. Motiv treba biti blizak djetetu, prednost je motiv iz svakodnevnog života. Cilj ovog rada je opisati na koji način učitelji i učiteljice mogu prilagoditi svoje metode i kako provoditi razrednu nastavu likovne kulture sa slijepim učenicima. Prilagodbom rada na nastavi likovne kulture možemo potaknuti slijepog učenika na daljnji rad, veću samostalnost i želju za iskazivanjem vlastitih ideja.
likovna kultura, prilagodba, sljepoća, slijepi učenici
nije evidentirano
engleski
Adaptation of lower primary school art program to the needs of blind children
nije evidentirano
Arts, adaptation, blindness, blind students
nije evidentirano
Podaci o izdanju
51
13.07.2018.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Osijek