Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Vrijednosti kao odraz skrivenoga kurikuluma (CROSBI ID 420574)

Ocjenski rad | diplomski rad

Bradarić, Mirna Vrijednosti kao odraz skrivenoga kurikuluma / Dubovicki, Snježana (mentor); Osijek, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, . 2018

Podaci o odgovornosti

Bradarić, Mirna

Dubovicki, Snježana

hrvatski

Vrijednosti kao odraz skrivenoga kurikuluma

Djeca u školi usvajaju vrijednosti koje zagovara učitelj, koja se ogledaju u ponašanju druge djece, ali i one koje su propisane Nastavnim planom i programom, Nacionalnim okvirnim kurikulumom, ali i onima koje se nalaze u skrivenom kurikulumu. Proučavanje literature koja govori o vrijednostima i problemima mladih, hrvatskog obrazovnog kurikuluma i proučavanje onoga što se zagovaralo novim kurikulumom polazište je za pisanje ovog rada.Cilj rada bio je istražiti sustav vrijednosti studenata pete godine Učiteljskog studija i njihove stavove o vrijednostima koje trebaju biti razvijene kod učenika i učitelja. Također, cilj je bio i prikupiti podatke o mišljenjima učitelja razredne nastave o vrijednostima učenika mlađe školske dobi. Zadaci istraživanja su: rad na dokumentaciji i proučavanje literature, izraditi upitnik za studente i učitelje, istražiti sustav vrijednosti studenata, istražiti mišljenja studenata o vrijednostima učenika, istražiti mišljenja studenata o hrvatskom školstvu, istražiti mišljenja učitelja o vrijednostima učenika.

kurikulum, skriveni kurikulum, učenik, učitelj, vrijednosti

nije evidentirano

engleski

Values as a reflection of a hidden curriculum

nije evidentirano

curriculum, hidden curriculum, pupil, teacher, values

nije evidentirano

Podaci o izdanju

44

11.07.2018.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti

Osijek

Povezanost rada

Pedagogija