Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 948287

Vrijednosti kao odraz skrivenoga kurikuluma


Bradarić, Mirna
Vrijednosti kao odraz skrivenoga kurikuluma 2018., diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek


Naslov
Vrijednosti kao odraz skrivenoga kurikuluma
(Values as a reflection of a hidden curriculum)

Autori
Bradarić, Mirna

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti

Mjesto
Osijek

Datum
11.07.

Godina
2018

Stranica
44

Mentor
Dubovicki, Snježana

Ključne riječi
Kurikulum, skriveni kurikulum, učenik, učitelj, vrijednosti
(Curriculum, hidden curriculum, pupil, teacher, values)

Sažetak
Djeca u školi usvajaju vrijednosti koje zagovara učitelj, koja se ogledaju u ponašanju druge djece, ali i one koje su propisane Nastavnim planom i programom, Nacionalnim okvirnim kurikulumom, ali i onima koje se nalaze u skrivenom kurikulumu. Proučavanje literature koja govori o vrijednostima i problemima mladih, hrvatskog obrazovnog kurikuluma i proučavanje onoga što se zagovaralo novim kurikulumom polazište je za pisanje ovog rada.Cilj rada bio je istražiti sustav vrijednosti studenata pete godine Učiteljskog studija i njihove stavove o vrijednostima koje trebaju biti razvijene kod učenika i učitelja. Također, cilj je bio i prikupiti podatke o mišljenjima učitelja razredne nastave o vrijednostima učenika mlađe školske dobi. Zadaci istraživanja su: rad na dokumentaciji i proučavanje literature, izraditi upitnik za studente i učitelje, istražiti sustav vrijednosti studenata, istražiti mišljenja studenata o vrijednostima učenika, istražiti mišljenja studenata o hrvatskom školstvu, istražiti mišljenja učitelja o vrijednostima učenika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Fakultet za odgojne i obrazovane znanosti, Osijek