Vrijednosti kao odraz skrivenoga kurikuluma (CROSBI ID 420574)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Bradarić, Mirna
Dubovicki, Snježana
hrvatski
Vrijednosti kao odraz skrivenoga kurikuluma
Djeca u školi usvajaju vrijednosti koje zagovara učitelj, koja se ogledaju u ponašanju druge djece, ali i one koje su propisane Nastavnim planom i programom, Nacionalnim okvirnim kurikulumom, ali i onima koje se nalaze u skrivenom kurikulumu. Proučavanje literature koja govori o vrijednostima i problemima mladih, hrvatskog obrazovnog kurikuluma i proučavanje onoga što se zagovaralo novim kurikulumom polazište je za pisanje ovog rada.Cilj rada bio je istražiti sustav vrijednosti studenata pete godine Učiteljskog studija i njihove stavove o vrijednostima koje trebaju biti razvijene kod učenika i učitelja. Također, cilj je bio i prikupiti podatke o mišljenjima učitelja razredne nastave o vrijednostima učenika mlađe školske dobi. Zadaci istraživanja su: rad na dokumentaciji i proučavanje literature, izraditi upitnik za studente i učitelje, istražiti sustav vrijednosti studenata, istražiti mišljenja studenata o vrijednostima učenika, istražiti mišljenja studenata o hrvatskom školstvu, istražiti mišljenja učitelja o vrijednostima učenika.
kurikulum, skriveni kurikulum, učenik, učitelj, vrijednosti
nije evidentirano
engleski
Values as a reflection of a hidden curriculum
nije evidentirano
curriculum, hidden curriculum, pupil, teacher, values
nije evidentirano
Podaci o izdanju
44
11.07.2018.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Osijek