Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Vjerojatnost i statistika u osnovnoškolskom obrazovanju (CROSBI ID 420555)

Ocjenski rad | diplomski rad

Pelajić, Jelena Vjerojatnost i statistika u osnovnoškolskom obrazovanju / Braić, Snježana (mentor); Zorić, Željka (neposredni voditelj). Split, Prirodoslovno-matematički fakultet u Splitu, . 2017

Podaci o odgovornosti

Pelajić, Jelena

Braić, Snježana

Zorić, Željka

hrvatski

Vjerojatnost i statistika u osnovnoškolskom obrazovanju

U Hrvatskom osnovnoškolskom obrazovanju vjerojatnost i statistika imaju neopravdani nedostatak prostora. Naime, one su upravo te grane matematike s čijim se rezultatima učenici susreću svakodnevno putem medija i s kojima će se susretati u kojem god smjeru usmjerili svoje daljnje obrazovanje. Rad opisuje i prati odličnu ideju NOK-a, podržanu i razrađenu u CKR-u, gdje se vjerojatnost i statistika uvodi od prvog razreda osnovne škole. U radu je korišten neformalni, konceptualni pristup, gdje se raznovrsnim primjerima i aktivnostima pokušava učenicima približiti osnovne statističke metode prikupljanja, obrade i analize podataka i apstraktni pojam vjerojatnosti slučajnog događaja. Spomenute aktivnosti potiču učenje iz znatiželje i učenje na temelju iskustva. Provođenjem stvarnih statističkih istraživanja na nastavi, učenicima se olakšava učenje statističkih pojmova, rasvjetljuje potreba izradbe grafičkih prikaza i njihove analize. Također, iako je vjerojatnost „a posteriori“ ostavljena za viši obrazovni stupanj, ovdje se koristimo eksperimentima pri utvrđivanju vjerojatnosti, te u svrhu usporedbe s teorijskom vjerojatnošću.

NOK, CKR, osnovni pojmovi, konceptualni pristup, grafikoni, istraživanja, eksperimenti, aktivnosti.

nije evidentirano

engleski

Probability and statistics in primary education

nije evidentirano

NOK, CKR, basic concepts, conceptual approach, graphs, research, experiments, activities.

nije evidentirano

Podaci o izdanju

79

06.04.2017.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Prirodoslovno-matematički fakultet u Splitu

Split

Povezanost rada

Matematika