Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Matematičari u muzeju (CROSBI ID 420553)

Ocjenski rad | diplomski rad

Mikulić, Josipa Terezija Matematičari u muzeju / Braić, Snježana (mentor); Zorić, Željka (neposredni voditelj). Split, Prirodoslovno-matematički fakultet u Splitu, . 2017

Podaci o odgovornosti

Mikulić, Josipa Terezija

Braić, Snježana

Zorić, Željka

hrvatski

Matematičari u muzeju

Matematičari u muzeju interdisciplinarni je projekt Arheološkog Muzeja u Splitu i Prirodoslovno–matematičkog fakulteta u Splitu koji obuhvaća muzejsko-edukativne radionice namijenjene učenicima od 4. do 8. razreda osnovne škole i osmišljene u skladu s kurikulumom nastavnog predmeta matematike. Svaka radionica započinje arheološkim i povijesnim pričama o određenoj muzejskoj znamenitosti koja zatim upućuje na nekog slavnog matematičara i njegov matematički problem kojeg treba istražiti. Kroz suradničko učenje i manipuliranje didaktičkim materijalima cilj radionica je demistificirati muzejsku instituciju i matematiku kao znanost te ukazati na životnu primjenu matematike i njenu korelaciju s raznim područjima. Primjenom znanstvenih metoda na matematičke zadatke i suvremenih principa nastave učenici razbijaju predrasude o matematici kroz igru te stvaraju vječne uspomene u muzeju.

projekt, radionica, arheologija, matematika, manipuliranje didaktičkim materijalima, suradničko učenje, istraživanje, demistifikacija, korelacija

nije evidentirano

engleski

Mathematicians in the museum

nije evidentirano

project, workshop, archeology, mathematics, manipulation of the didactical material, collaboration, inquiry, demystification, correlation

nije evidentirano

Podaci o izdanju

92

13.07.2017.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Prirodoslovno-matematički fakultet u Splitu

Split

Povezanost rada

Matematika