Igre u nastavi matematike (CROSBI ID 420552)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Ivković, Josipa
Braić, Snježana
Zorić, Željka
hrvatski
Igre u nastavi matematike
Jedna od zadaća suvremenog nastavnika matematike je zainteresirati učenike za matematiku, učiniti nastavu što zanimljivijom i „bližom“ učenicima. Stoga nastavnici traže nove načine kako bi gradivo približili njihovom uzrastu i prikazali ga primjenjivim u stvarnom životu. To se može postići korištenjem igara u nastavi matematike. Kroz igru pojedinac razvija različite razvojne aspekte: kognitivni, socijalno emocionalni, psihomotorni i razvoj govora. Igranje na nastavi olakšava svladavanje gradiva na učenicima blizak način. Korištenje igara ima mnogo više prednosti nego nedostataka ; npr. postiže se veća koncentracija, aktivnost i motivacija te razvija samopouzdanje. Za svaku igru je bitno znati koji je cilj njene primjene u nastavi, ali i koji su ishodi učenja. Ovisno o tome što želimo postići uvođenjem igre u nastavu možemo ju primijeniti u svim dijelovima nastavnog sata. Neke od igara su navedene u ovom radu i primijenjene na određene nastavne jedinice te su detaljno raspisana pravila i način provođenja igre.
koncentracija, aktivnost, motivacija, samopouzdanje, cilj, ishodi učenja, razvojni aspekti
nije evidentirano
engleski
games in mathematics
nije evidentirano
concentration, activity, motivation, self-confidence, goal, learning outcomes, development aspects
nije evidentirano
Podaci o izdanju
61
13.07.2017.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Prirodoslovno-matematički fakultet u Splitu
Split