IZVANNASTAVNE AKTIVNOSTI KAO POTICAJ RAZVIJANJU USMENOG IZRAŽAVANJA TE GOVORNIČKIH SPOSOBNOSTI UČENIKA (CROSBI ID 664228)
Prilog sa skupa u zborniku | ostalo | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Vrsaljko, Slavica
hrvatski
IZVANNASTAVNE AKTIVNOSTI KAO POTICAJ RAZVIJANJU USMENOG IZRAŽAVANJA TE GOVORNIČKIH SPOSOBNOSTI UČENIKA
Temeljni ciljevi nastave hrvatskoga jezika u osnovnoškolskom obrazovanju odnose se na razvijanje jezično-komunikacijskih sposobnosti pri govornoj i pisanoj uporabi jezika u svim funkcionalnim stilovima. Osim toga zadaće se nastavnog područja jezičnog izražavanja, između ostaloga, odnose na stvaranje navika uporabe pravogovornih (ortoepskih) normi. Sadržaji i područja ostvarivanja izvannastavnih aktivnosti različita su. Aktivnosti kojima bi se mogle poticati usmeno izražavanje te govorničke vještine, a u skladu su s Nastavnim kurikulom, između ostalih, su sljedeće: literarne, dramske, novinarske, filmske radionice te organiziranje školskog radija. Pojedine škole također organiziraju različite školske debate i sl. Stoga će se radom dati pregled izvannastavnih aktivnosti organiziranih u pojedinim školama u kojima su uključeni svi učenici, s naglaskom na onima koji pokazuju darovitost u navedenom području s jedne strane, a s druge oni koji pokazuju želju, ali su paralizirani strahom od javnog govorenja.
govorna uporaba jezika, jezično izražavanje, pravogovorna (ortoepska norma), izvannastavne aktivnosti, darovitost.
nije evidentirano
engleski
EXTRACURRICULAR ACTIVITIES THAT STIMULATE A VERBAL EXPRESSION AND SPEAKING ABILITIS OF STUDENTS
nije evidentirano
verbal use of language, language expression, orthoepic norm, extracurricular activities, giftedness.
nije evidentirano
Podaci o prilogu
355-365.
2016.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Zrilić, Smijana
Zadar:
978-953-331-135-7
Podaci o skupu
Suvremeni pristup odgoju i obrazovanju darovite djece i učenika
predavanje
25.02.2016-27.02.2016
Zadar, Hrvatska