Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

IZVANNASTAVNE AKTIVNOSTI KAO POTICAJ RAZVIJANJU USMENOG IZRAŽAVANJA TE GOVORNIČKIH SPOSOBNOSTI UČENIKA (CROSBI ID 664228)

Prilog sa skupa u zborniku | ostalo | domaća recenzija

Vrsaljko, Slavica IZVANNASTAVNE AKTIVNOSTI KAO POTICAJ RAZVIJANJU USMENOG IZRAŽAVANJA TE GOVORNIČKIH SPOSOBNOSTI UČENIKA / Zrilić, Smijana (ur.). Zadar, 2016. str. 355-365

Podaci o odgovornosti

Vrsaljko, Slavica

hrvatski

IZVANNASTAVNE AKTIVNOSTI KAO POTICAJ RAZVIJANJU USMENOG IZRAŽAVANJA TE GOVORNIČKIH SPOSOBNOSTI UČENIKA

Temeljni ciljevi nastave hrvatskoga jezika u osnovnoškolskom obrazovanju odnose se na razvijanje jezično-komunikacijskih sposobnosti pri govornoj i pisanoj uporabi jezika u svim funkcionalnim stilovima. Osim toga zadaće se nastavnog područja jezičnog izražavanja, između ostaloga, odnose na stvaranje navika uporabe pravogovornih (ortoepskih) normi. Sadržaji i područja ostvarivanja izvannastavnih aktivnosti različita su. Aktivnosti kojima bi se mogle poticati usmeno izražavanje te govorničke vještine, a u skladu su s Nastavnim kurikulom, između ostalih, su sljedeće: literarne, dramske, novinarske, filmske radionice te organiziranje školskog radija. Pojedine škole također organiziraju različite školske debate i sl. Stoga će se radom dati pregled izvannastavnih aktivnosti organiziranih u pojedinim školama u kojima su uključeni svi učenici, s naglaskom na onima koji pokazuju darovitost u navedenom području s jedne strane, a s druge oni koji pokazuju želju, ali su paralizirani strahom od javnog govorenja.

govorna uporaba jezika, jezično izražavanje, pravogovorna (ortoepska norma), izvannastavne aktivnosti, darovitost.

nije evidentirano

engleski

EXTRACURRICULAR ACTIVITIES THAT STIMULATE A VERBAL EXPRESSION AND SPEAKING ABILITIS OF STUDENTS

nije evidentirano

verbal use of language, language expression, orthoepic norm, extracurricular activities, giftedness.

nije evidentirano

Podaci o prilogu

355-365.

2016.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zrilić, Smijana

Zadar:

978-953-331-135-7

Podaci o skupu

Suvremeni pristup odgoju i obrazovanju darovite djece i učenika

predavanje

25.02.2016-27.02.2016

Zadar, Hrvatska

Povezanost rada

nije evidentirano