Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Konceptualno povezivanje faza životnih ciklusa odabranih organizama uz primjenu kumulativnog učenja (CROSBI ID 420542)

Ocjenski rad | diplomski rad

Vrbanović, Dorotea Konceptualno povezivanje faza životnih ciklusa odabranih organizama uz primjenu kumulativnog učenja / Radanović, Ines (mentor); Zagreb, Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb, . 2018

Podaci o odgovornosti

Vrbanović, Dorotea

Radanović, Ines

hrvatski

Konceptualno povezivanje faza životnih ciklusa odabranih organizama uz primjenu kumulativnog učenja

Cilj ovog istraživanja je odrediti usvojenost i konceptualno razumijevanje koncepta Životni ciklusi kod učenika osnovne i srednje škole. U svrhu ostvarenja cilja učenici su rješavali provjeru u on-line sustavu e-učenja MoD. Analiza učeničkih odgovora uključivala je specifično kodiranje odgovora i tumačenje biološkog značenja. Izdvojeni su i objašnjeni problemi i miskoncepcije vezani uz koncept životnih ciklusa te je analizirana uspješnost učinka kumulativnog provjeravanja. Utvrđeno je postojanje problema kod usvojenosti koncepta životnih ciklusa te su uočene karakteristične miskoncepcije. Mnogi učenici pogrešno su odabirali slike za pojedine faze unutar životnog ciklusa, što upućuje na nedovoljnu vizualizaciju bioloških sadržaja od strane učenika, nedovoljnu upotrebu nastavnih pomagala od strane nastavnika te u konačnici slabijim razumijevanjem principa koji su okosnica životnih ciklusa organizama. Istraživanjem je utvrđena umjerena povezanost uspješnosti u rješavanju provjere i usvajanja kumulativnog obrasca životnog ciklusa. Utvrđene miskoncepcije i problemi ukazuju na potrebu uvođenja nastavnih strategija kao što su kumulativno učenje uz izraženiju potrebu za vizualnom i iskustvenom potporom te uspostavljenjem uzročno-posljedičnih veza pri učenju, koja će doprinijeti razvoju sposobnosti stvaranja iskustva i akumuliranja znanja.

osnovna škola, srednja škola, koncept životnih ciklusa, konceptualno razumijevanje, kumulativno učenje i provjeravanje

nije evidentirano

engleski

Conceptual association of different phases in a life cycle of chosen organisms by using the method of Cumulative learning

nije evidentirano

middle school, high school, Life cycle concept, conceptual understanding, cumulative learning and cumulative method of review

nije evidentirano

Podaci o izdanju

107

16.07.2018.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Biologija, Interdisciplinarne prirodne znanosti, Obrazovne znanosti