Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Kako su mjerili stari Hvarani? (CROSBI ID 253273)

Prilog u časopisu | stručni rad | domaća recenzija

Zorić, Željka ; Jovanović, Jelena Kako su mjerili stari Hvarani? // Acta mathematica Spalatensia. Series didactica, 1 (2018), 1-7. doi: 10.32817/amssd.1.1.1

Podaci o odgovornosti

Zorić, Željka ; Jovanović, Jelena

hrvatski

Kako su mjerili stari Hvarani?

Je li moguće povezati matematiku, muzeje i arheologiju? Možemo li poučavati matematiku u muzeju? Bi li učenici bili zainteresirani za takvu vrstu podučavanja i učenja? Od idejnog rješenja preko realizacije interdisciplinarnog projekta Matematičari u muzeju, u radu se analiziraju višeslojni procesi i ciljevi muzejsko-edukativne radionice Kako su mjerili stari Hvarani?. Radionica se temelji na grčkoj metrologiji, a osmišljena je u skladu s kurikulumom nastavnog predmeta matematike za četvrti razred osnovne škole. Korelacijom i popularizacijom matematike i arheologije, u fokusu je drugačiji pristup provođenja nastave matematike, preciznije izvanučionička nastava u muzejskom okruženju, te evaluacija motivacije i reakcija učenika/sudionika muzejsko-edukativnih radionica.

interdisciplinarni projekt ; muzejsko-edukativna radionica ; nastava matematike ; arheologija

nije evidentirano

engleski

How did the old Hvarans measure?

nije evidentirano

interdisciplinary project ; museum-educational workshop ; math teaching ; archeology

nije evidentirano

Podaci o izdanju

1

2018.

1-7

objavljeno

2623-6125

2623-5803

10.32817/amssd.1.1.1

Povezanost rada

Arheologija, Matematika

Poveznice