Kako su mjerili stari Hvarani? (CROSBI ID 253273)
Prilog u časopisu | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Zorić, Željka ; Jovanović, Jelena
hrvatski
Kako su mjerili stari Hvarani?
Je li moguće povezati matematiku, muzeje i arheologiju? Možemo li poučavati matematiku u muzeju? Bi li učenici bili zainteresirani za takvu vrstu podučavanja i učenja? Od idejnog rješenja preko realizacije interdisciplinarnog projekta Matematičari u muzeju, u radu se analiziraju višeslojni procesi i ciljevi muzejsko-edukativne radionice Kako su mjerili stari Hvarani?. Radionica se temelji na grčkoj metrologiji, a osmišljena je u skladu s kurikulumom nastavnog predmeta matematike za četvrti razred osnovne škole. Korelacijom i popularizacijom matematike i arheologije, u fokusu je drugačiji pristup provođenja nastave matematike, preciznije izvanučionička nastava u muzejskom okruženju, te evaluacija motivacije i reakcija učenika/sudionika muzejsko-edukativnih radionica.
interdisciplinarni projekt ; muzejsko-edukativna radionica ; nastava matematike ; arheologija
nije evidentirano
engleski
How did the old Hvarans measure?
nije evidentirano
interdisciplinary project ; museum-educational workshop ; math teaching ; archeology
nije evidentirano
Podaci o izdanju
1
2018.
1-7
objavljeno
2623-6125
2623-5803
10.32817/amssd.1.1.1