Vrednovanje u nastavi Glazbene kulture i Glazbene umjetnosti (CROSBI ID 420436)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Šmitpeter, Valentina
Šulentić Begić, Jasna
hrvatski
Vrednovanje u nastavi Glazbene kulture i Glazbene umjetnosti
Vrednovanje u nastavi je važna stavka odgojno- obrazovnog procesa jer služi kao pokazatelj usvojenosti znanja svakog učenika. Vrednovanje u nastavi glazbe u općeobrazovnoj školi predstavlja problem mnogim nastavnicima te često ocjenjuju subjektivno ili na temelju nastavnih područja (pjevanje, sviranje, glazbeno stvaralaštvo) koja ne bi trebalo ocjenjivati, jer ne mogu biti pokazatelj učenikova stečena glazbenih znanja i vještina zbog učeničkih različito (ne)razvijenih glazbenih sposobnosti. Na temelju tih činjenica u nastavi glazbe se istražuje problem vrednovanja i ocjenjivanja te se razmatraju postupci dobivanja što objektivnije ocjene s obzirom na individualne glazbene sposobnosti svakog učenika. Kroz poglavlja nastava Glazbene kulture, nastavna područja u nastavi Glazbene kulture, nastava Glazbene umjetnosti te nastavna područja u nastavi Glazbene umjetnosti opisuje se nastava propisana službenim dokumentima kao što su Nastavni plan i program za osnovnu školu (2006), Nastavni programi za gimnazije (1994), Nacionalni okvirni kurikulum (2010), a u poglavljima vrednovanje u nastavi i vrednovanje u nastavi Glazbene kulture i Glazbene umjetnosti istražuje se i ukazuje na problem ocjenjivanja i vrednovanja u nastavi Glazbene nastave te predlažu postupci objektivnog ocjenjivanja.
nastava Glazbene kulture, nastava Glazbene umjetnosti, nastavna područja, vrednovanje, ocjenjivanje
nije evidentirano
engleski
Evaluation in Music culture and Music arts classes
nije evidentirano
Music culture class, Music arts class, teaching areas, evaluation, grading
nije evidentirano
Podaci o izdanju
31
11.07.2018.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku
Osijek