Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 947568

Mogu li besplatne igre na tabletima potaknuti učenike na učenje tablice množenja i dijeljenja?


Loparić, Sanja
Mogu li besplatne igre na tabletima potaknuti učenike na učenje tablice množenja i dijeljenja? // Zbornik radova - 18. CARNetova korisnička konferencija CUC 2016, Programirajmo svoju budućnost / Blažetić, Ana (ur.).
Zagreb, Hrvatska: Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNet, 2016. str. 1-10 (predavanje, recenziran, znanstveni)


Naslov
Mogu li besplatne igre na tabletima potaknuti učenike na učenje tablice množenja i dijeljenja?
(Can free tablet games encourage students to learn multiplication and division?)

Autori
Loparić, Sanja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Zbornik radova - 18. CARNetova korisnička konferencija CUC 2016, Programirajmo svoju budućnost / Blažetić, Ana - Zagreb, Hrvatska : Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNet, 2016, 1-10

ISBN
978-953-6802-36-4

Skup
18. CARNetova korisnička konferencija CUC 2016, Programirajmo svoju budućnost

Mjesto i datum
Rovinj, Hrvatska, 9. - 11. 11. 2016.

Ključne riječi
Tablica množenja i dijeljenja, didaktičke digitalne igre, mobilni uređaji, Android aplikacije
(Multiplication and sharing tables, didactic digital games, mobile devices, Android applications)

Sažetak
Kako bi se zainteresiralo učenike za početno učenje tablice množenja i dijeljenja, učitelji često upotrebljavaju različite vrste igara. U današnje vrijeme sve su popularnije videoigre na različitim uređajima. Mnoge škole, ali i obitelji posjeduju tablete ili smartphone na kojima postoji niz edukativnih aplikacija koje mogu pomoći kod učenja. U svrhu ispitivanja upotrebljivosti didaktičkih digitalnih igara kod učenja tablice množenja i dijeljenja, napravljena je njihova analiza. Ispitane su 62 besplatne aplikacije na Android platformi koje služe za učenje tablice množenja i dijeljenja putem igre. Procjenjivala se kvaliteta aplikacija s obzirom na karakteristike dobre videoigre. Rezultati pokazuju da većina ispitanih igara ima oko polovinu karakteristika dobre videoigre. U većini su zastupljeni osjećaj djelatnosti i kontrole, mogućnost riskiranja, interakcija, povratna informacija i mogućnost prilagodbe. U igrama se ne traži šire znanje, ne potiče se igrače na povezivanje, razmišljanje i istraživanje te uglavnom nema mogućnosti igranja u timovima. Aplikacije koje su bile uključene u istraživanje mogle bi se upotrijebiti za učenje automatizacije tablice množenja i dijeljenja, ali pretpostavka je da zbog malog broja karakteristika dobre videoigre teško mogu dugotrajnije zaokupiti pažnju učenika.

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Recenziran

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Matematika, Računarstvo, Pedagogija