Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Mogu li besplatne igre na tabletima potaknuti učenike na učenje tablice množenja i dijeljenja? (CROSBI ID 664105)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad

Loparić, Sanja Mogu li besplatne igre na tabletima potaknuti učenike na učenje tablice množenja i dijeljenja? // Zbornik radova - 18. CARNetova korisnička konferencija CUC 2016, Programirajmo svoju budućnost / Blažetić, Ana (ur.). Zagreb: Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNet, 2016. str. 1-10

Podaci o odgovornosti

Loparić, Sanja

hrvatski

Mogu li besplatne igre na tabletima potaknuti učenike na učenje tablice množenja i dijeljenja?

Kako bi se zainteresiralo učenike za početno učenje tablice množenja i dijeljenja, učitelji često upotrebljavaju različite vrste igara. U današnje vrijeme sve su popularnije videoigre na različitim uređajima. Mnoge škole, ali i obitelji posjeduju tablete ili smartphone na kojima postoji niz edukativnih aplikacija koje mogu pomoći kod učenja. U svrhu ispitivanja upotrebljivosti didaktičkih digitalnih igara kod učenja tablice množenja i dijeljenja, napravljena je njihova analiza. Ispitane su 62 besplatne aplikacije na Android platformi koje služe za učenje tablice množenja i dijeljenja putem igre. Procjenjivala se kvaliteta aplikacija s obzirom na karakteristike dobre videoigre. Rezultati pokazuju da većina ispitanih igara ima oko polovinu karakteristika dobre videoigre. U većini su zastupljeni osjećaj djelatnosti i kontrole, mogućnost riskiranja, interakcija, povratna informacija i mogućnost prilagodbe. U igrama se ne traži šire znanje, ne potiče se igrače na povezivanje, razmišljanje i istraživanje te uglavnom nema mogućnosti igranja u timovima. Aplikacije koje su bile uključene u istraživanje mogle bi se upotrijebiti za učenje automatizacije tablice množenja i dijeljenja, ali pretpostavka je da zbog malog broja karakteristika dobre videoigre teško mogu dugotrajnije zaokupiti pažnju učenika.

tablica množenja i dijeljenja, didaktičke digitalne igre, mobilni uređaji, Android aplikacije

nije evidentirano

engleski

Can free tablet games encourage students to learn multiplication and division?

nije evidentirano

multiplication and sharing tables, didactic digital games, mobile devices, Android applications

nije evidentirano

Podaci o prilogu

1-10.

2016.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zbornik radova - 18. CARNetova korisnička konferencija CUC 2016, Programirajmo svoju budućnost

Blažetić, Ana

Zagreb: Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNet

978-953-6802-36-4

Podaci o skupu

18. CARNetova korisnička konferencija CUC 2016, Programirajmo svoju budućnost

predavanje

09.11.2016-11.11.2016

Rovinj, Hrvatska

Povezanost rada

Povezane osobe




Matematika, Pedagogija, Računarstvo