Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Učiteljeva uloga u stvaranju poticajnoga okruženja za učenje (CROSBI ID 420405)

Ocjenski rad | diplomski rad

Vondraček, Ana Učiteljeva uloga u stvaranju poticajnoga okruženja za učenje / Rački, Željko (mentor); Osijek, Hrvatska, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, . 2018

Podaci o odgovornosti

Vondraček, Ana

Rački, Željko

hrvatski

Učiteljeva uloga u stvaranju poticajnoga okruženja za učenje

Cilj je ovoga istraživanja pod ispitati u kojoj je mjeri bilo opće odgojno-obrazovno okruženje koje je stvarao/la učitelj/ica razredne nastave pojedinoga studenta Učiteljskoga studija u Slavonskome Brodu poticajno za učenje i je li ponašanje učitelja imalo utjecaja na mišljenja studenta o standardima kvalitetne pedagoške prakse te ispitati u kojoj se mjeri slažu mišljenja studenata s postojećom ISSA-inom definicijom kvalitetne pedagoške prakse u stvaranju poticajnoga okruženja za učenje. Istraživanje se temelji na priručniku za učitelje razredne nastave Kompetentni učitelji 21. stoljeća, a korištena su postojeća načela kvalitetne pedagoške prakse te su ispitana njezina područja: Interakcije ; Obitelj i zajednica ; Inkluzija, različitosti i demokratske vrijednosti ; Praćenje, procjenjivanje i planiranje ; Strategije proučavanja ; Okruženje za učenje i Profesionalni razvoj učitelja. U istraživanju su sudjelovali studenti prve do pete studijske godine Fakulteta za odgojne i obrazovne znanosti u Osijeku, dislociranoga Učiteljskoga studija u Slavonskome Brodu (N = 137). Studenti su ocijenili u kojoj je mjeri opće odgojno-obrazovno okruženje koje je stvarao njihov učitelj razredne nastave bilo poticajno za učenje i procijenili su koje područje smatraju najvažnijim za stvaranje poticajnoga okruženja za učenje kod učenika razredne nastave. Rezultati upućuju na razlike u mišljenjima sudionika o tome koje područje kvalitetne pedagoške prakse smatraju važnim za stvaranje poticajnoga odgojno-obrazovnog okruženja za učenje te u kojoj mjeri smatraju da takvo okruženje mogu stvoriti.

kvalitetna pedagoška praksa, okruženje za učenje, razredna nastava

nije evidentirano

engleski

/

nije evidentirano

quality pedagogical practice, learning environment, classroom teaching

nije evidentirano

Podaci o izdanju

39

11.07.2018.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti

Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

Psihologija