Učiteljeva uloga u stvaranju poticajnoga okruženja za učenje (CROSBI ID 420405)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Vondraček, Ana
Rački, Željko
hrvatski
Učiteljeva uloga u stvaranju poticajnoga okruženja za učenje
Cilj je ovoga istraživanja pod ispitati u kojoj je mjeri bilo opće odgojno-obrazovno okruženje koje je stvarao/la učitelj/ica razredne nastave pojedinoga studenta Učiteljskoga studija u Slavonskome Brodu poticajno za učenje i je li ponašanje učitelja imalo utjecaja na mišljenja studenta o standardima kvalitetne pedagoške prakse te ispitati u kojoj se mjeri slažu mišljenja studenata s postojećom ISSA-inom definicijom kvalitetne pedagoške prakse u stvaranju poticajnoga okruženja za učenje. Istraživanje se temelji na priručniku za učitelje razredne nastave Kompetentni učitelji 21. stoljeća, a korištena su postojeća načela kvalitetne pedagoške prakse te su ispitana njezina područja: Interakcije ; Obitelj i zajednica ; Inkluzija, različitosti i demokratske vrijednosti ; Praćenje, procjenjivanje i planiranje ; Strategije proučavanja ; Okruženje za učenje i Profesionalni razvoj učitelja. U istraživanju su sudjelovali studenti prve do pete studijske godine Fakulteta za odgojne i obrazovne znanosti u Osijeku, dislociranoga Učiteljskoga studija u Slavonskome Brodu (N = 137). Studenti su ocijenili u kojoj je mjeri opće odgojno-obrazovno okruženje koje je stvarao njihov učitelj razredne nastave bilo poticajno za učenje i procijenili su koje područje smatraju najvažnijim za stvaranje poticajnoga okruženja za učenje kod učenika razredne nastave. Rezultati upućuju na razlike u mišljenjima sudionika o tome koje područje kvalitetne pedagoške prakse smatraju važnim za stvaranje poticajnoga odgojno-obrazovnog okruženja za učenje te u kojoj mjeri smatraju da takvo okruženje mogu stvoriti.
kvalitetna pedagoška praksa, okruženje za učenje, razredna nastava
nije evidentirano
engleski
/
nije evidentirano
quality pedagogical practice, learning environment, classroom teaching
nije evidentirano
Podaci o izdanju
39
11.07.2018.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Osijek, Hrvatska