Simulacija urbane okoline za testiranje algoritama percepcije autonomnih vozila (CROSBI ID 420372)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Kostelac, Luka
Marković, Ivan
hrvatski
Simulacija urbane okoline za testiranje algoritama percepcije autonomnih vozila
Simulacija urbane okoline zajedno s agentima koji se po njoj kreću izrađena je kao imaginarni grad pomoću okruženja za razvoj računalnih igara, Unity. Skripte za pokretne agente implementirane su programskim jezikom C#. Testiranje algoritama percepcije simulira agent kojem su ugrađene dvije kamere i kreće se kroz grad kao i ostali agenti. Pogled između tih dviju kamera može se proizvoljno mijenjati. Pokretanje simulacije predviđeno je na osobnom računalu.
game engine ; programski jezik ; scena ; transformacija ; lokalni prostor ; globalni prostor ; vektor ; kamera ; agent ; senzori
nije evidentirano
engleski
Urban environment simulation for testing autonomous vehicle perception algorithms
nije evidentirano
game engine ; programming language ; scene ; transform ; local world ; global world ; vector ; camera ; agent ; sensors
nije evidentirano
Podaci o izdanju
50
10.07.2018.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet elektrotehnike i računarstva
Zagreb