Povezanost samoprocjene učitelja i procjene studenata učiteljskog studija o kvalitetnoj odgojno-obrazovnoj praksi (CROSBI ID 420353)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Matanči, Matea
Rački, Željko
hrvatski
Povezanost samoprocjene učitelja i procjene studenata učiteljskog studija o kvalitetnoj odgojno-obrazovnoj praksi
Cilj je ovim radom istražiti povezanost samoprocjene učitelja i procjene studenata Učiteljskog studija o kvalitetnoj odgojno-obrazovnoj praksi u sedam područja učiteljeva rada. Sedam područja učiteljeva rada preuzeto je iz postojeće ISSA-ine definicije kvalitetne pedagoške prakse, a to su: Interakcije, Obitelj i zajednica, Inkluzija, različitosti i demokratske vrijednosti, Praćenje, procjenjivanje i planiranje, Strategije poučavanja, Okruženje za učenje i Profesionalni razvoj. U istraživanju su sudjelovali studenti pete godine Učiteljskog studija u Osijeku i učitelji razredne nastave (N = 64). Studenti (N = 32) su procijenili u kojoj mjeri navedene tvrdnje (indikatori ISSA-ine definicije kvalitetne pedagoške prakse) opisuju učitelja kod kojeg su pohađali stručno-pedagošku praksu, a učitelji razredne nastave (N = 32) procijenili su u kojoj mjeri navedene tvrdnje opisuju njih kao učitelje. Rezultati pokazuju da studenti i učitelji slično procjenjuju svih sedam područja djelovanja u odgojno-obrazovnom radu i da su njihove procjene statistički značajno i pozitivno povezane.
kvalitetna pedagoška praksa, kompetentni učitelji, razredna nastava
nije evidentirano
engleski
The relationship between self-assessment of teachers and evaluation of good educational practice by students of Faculty of Education
nije evidentirano
quality pedagogy practice, competent educators, primary education
nije evidentirano
Podaci o izdanju
37
10.07.2018.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Osijek, Hrvatska