Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Povezanost samoprocjene učitelja i procjene studenata učiteljskog studija o kvalitetnoj odgojno-obrazovnoj praksi (CROSBI ID 420353)

Ocjenski rad | diplomski rad

Matanči, Matea Povezanost samoprocjene učitelja i procjene studenata učiteljskog studija o kvalitetnoj odgojno-obrazovnoj praksi / Rački, Željko (mentor); Osijek, Hrvatska, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, . 2018

Podaci o odgovornosti

Matanči, Matea

Rački, Željko

hrvatski

Povezanost samoprocjene učitelja i procjene studenata učiteljskog studija o kvalitetnoj odgojno-obrazovnoj praksi

Cilj je ovim radom istražiti povezanost samoprocjene učitelja i procjene studenata Učiteljskog studija o kvalitetnoj odgojno-obrazovnoj praksi u sedam područja učiteljeva rada. Sedam područja učiteljeva rada preuzeto je iz postojeće ISSA-ine definicije kvalitetne pedagoške prakse, a to su: Interakcije, Obitelj i zajednica, Inkluzija, različitosti i demokratske vrijednosti, Praćenje, procjenjivanje i planiranje, Strategije poučavanja, Okruženje za učenje i Profesionalni razvoj. U istraživanju su sudjelovali studenti pete godine Učiteljskog studija u Osijeku i učitelji razredne nastave (N = 64). Studenti (N = 32) su procijenili u kojoj mjeri navedene tvrdnje (indikatori ISSA-ine definicije kvalitetne pedagoške prakse) opisuju učitelja kod kojeg su pohađali stručno-pedagošku praksu, a učitelji razredne nastave (N = 32) procijenili su u kojoj mjeri navedene tvrdnje opisuju njih kao učitelje. Rezultati pokazuju da studenti i učitelji slično procjenjuju svih sedam područja djelovanja u odgojno-obrazovnom radu i da su njihove procjene statistički značajno i pozitivno povezane.

kvalitetna pedagoška praksa, kompetentni učitelji, razredna nastava

nije evidentirano

engleski

The relationship between self-assessment of teachers and evaluation of good educational practice by students of Faculty of Education

nije evidentirano

quality pedagogy practice, competent educators, primary education

nije evidentirano

Podaci o izdanju

37

10.07.2018.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti

Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

Psihologija