Površina u nastavi matematike osnovne škole i malo šire (CROSBI ID 663991)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Varošanec, Sanja
hrvatski
Površina u nastavi matematike osnovne škole i malo šire
Površina je geometrijskog lika jedan od temeljnih matematičkih pojmova te se relativno rano javlja u nastavi matematike. U ovom ćemo se predavanju osvrnuti na ishode dane u kurikulumu vezane uz površine pojedinih geometrijskih likova, njihov položaj u obrazovnim ciklusima te povezanost s ostalim ishodima bilo u matematičkom području, bilo u drugim područjima. Sa svrhom ostvarenja tih ishoda, u nastavi se služimo različitim metodama i provodimo razne aktivnosti od kojih će neke biti detaljno prezentirane uz stalno povezivanje s preciznim matematičkim definicijama i dokazima. Osim nastavnih sadržaja vezanih uz pojam površine, analizirat ćemo i ulogu tog pojma kao ishodišne točke u nekim matematičkim generalizacijama te njezinu povezanost s drugim matematičkim sadržajima
induktivno zaključivanje ; pravokutnik ; mjera ; površina ; mnogokut
nije evidentirano
engleski
Area in elementary school mathematics and slightly widder
nije evidentirano
inductive reasoning ; rectangle ; measure ; area ; polygon
nije evidentirano
Podaci o prilogu
184-184.
2018.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Zbornik sažetaka radova VIII. kongres nastavnika matematike Republike Hrvatske
Milin Šipuš, Željka
Zagreb: Hrvatsko matematičko društvo
978-953-6862-30-6
Podaci o skupu
8. kongres nastavnika matematika
predavanje
03.07.2018-05.07.2018
Zagreb, Hrvatska