Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Višejezična i interkulturalna kompetencija - komparativne perspektive (CROSBI ID 61485)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Ivanković, Iva Višejezična i interkulturalna kompetencija - komparativne perspektive // Interkulturalne kompetencije i europske vrijednosti / Hrvatić, Neven (ur.). Zagreb: Odsjek za pedagogiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, 2018. str. 148-158

Podaci o odgovornosti

Ivanković, Iva

hrvatski

Višejezična i interkulturalna kompetencija - komparativne perspektive

Polazeći od suvremenih interpretacija višejezične i interklulturalne kompetencije, u radu se razmatraju i analiziraju zajednički elementi navedenih fenomena te zagovara njihova međusobna povezanost. Iako u literaturi ne postoji jedinstveni konsenzus teorijskog određenja višejezične kompetencije, kao ni interkulturalne kompetencije, najčešće se višejezična kompetencija određuje kao sposobnost aktivne upotrebe dva i/ili više jezika, odnosno kao složen fenomen koji uključuje jezično znanje i komunikacijske sposobnosti, potrebne za interkulturalnu interkaciju i dijalog. Stoga su u radu prikazana najčešća teorijska određenja višejezične kompetencije i njihova povezanost sa sastavnicama interkulturalne kompetencije te se ističe važnost implementacije interkulturalnih sadržaja u procese ovladavanja inim jezicima u formalnom sustavu obrazovanja.

višejezičnost, višejezična kompetencija, interkulturalna komunikacija, interkulturalna kompetencija

nije evidentirano

engleski

Plurilingual and intercultural competence - comparative perspectives

nije evidentirano

competence, plurilingual competence, interculutural communication, intercultural competence

nije evidentirano

Podaci o prilogu

148-158.

objavljeno

Podaci o knjizi

Interkulturalne kompetencije i europske vrijednosti

Hrvatić, Neven

Zagreb: Odsjek za pedagogiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu

2018.

978-953-8028-08-3

Povezanost rada

Obrazovne znanosti, Pedagogija