Višejezična i interkulturalna kompetencija - komparativne perspektive (CROSBI ID 61485)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Ivanković, Iva
hrvatski
Višejezična i interkulturalna kompetencija - komparativne perspektive
Polazeći od suvremenih interpretacija višejezične i interklulturalne kompetencije, u radu se razmatraju i analiziraju zajednički elementi navedenih fenomena te zagovara njihova međusobna povezanost. Iako u literaturi ne postoji jedinstveni konsenzus teorijskog određenja višejezične kompetencije, kao ni interkulturalne kompetencije, najčešće se višejezična kompetencija određuje kao sposobnost aktivne upotrebe dva i/ili više jezika, odnosno kao složen fenomen koji uključuje jezično znanje i komunikacijske sposobnosti, potrebne za interkulturalnu interkaciju i dijalog. Stoga su u radu prikazana najčešća teorijska određenja višejezične kompetencije i njihova povezanost sa sastavnicama interkulturalne kompetencije te se ističe važnost implementacije interkulturalnih sadržaja u procese ovladavanja inim jezicima u formalnom sustavu obrazovanja.
višejezičnost, višejezična kompetencija, interkulturalna komunikacija, interkulturalna kompetencija
nije evidentirano
engleski
Plurilingual and intercultural competence - comparative perspectives
nije evidentirano
competence, plurilingual competence, interculutural communication, intercultural competence
nije evidentirano
Podaci o prilogu
148-158.
objavljeno
Podaci o knjizi
Interkulturalne kompetencije i europske vrijednosti
Hrvatić, Neven
Zagreb: Odsjek za pedagogiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu
2018.
978-953-8028-08-3