Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Poimanje interkulturalizma i interes za interkulturalne sadržaje- usporedba učenika polaznika gimnazija na većinskome jeziku i manjinskim jezicima u Hrvatskoj (CROSBI ID 61484)

Prilog u knjizi | ostalo | međunarodna recenzija

Ivanković, Iva Poimanje interkulturalizma i interes za interkulturalne sadržaje- usporedba učenika polaznika gimnazija na većinskome jeziku i manjinskim jezicima u Hrvatskoj // Pedagogija, obrazovanje i nastava / Hrvatić, Neven (ur.). Mostar: Fakultet prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti Sveučilišta u Mostaru, 2016. str. 763-772

Podaci o odgovornosti

Ivanković, Iva

hrvatski

Poimanje interkulturalizma i interes za interkulturalne sadržaje- usporedba učenika polaznika gimnazija na većinskome jeziku i manjinskim jezicima u Hrvatskoj

Proteklih je godina evidentan porast interesa za interkulturalnom tematikom u stručnoj i znanstvenoj literaturi kao i broja empirijskih istraživanja interkulturalnih odrednica. Polazeći od suvremenih interpretacija fenomena interkulturalizma, u ovome su radu prikazani rezultati istraživanja usporedbe poznavanja pojma interkulturalizma, mišljenja učenika prema interkulturalnim kompetencijama koje se razvijaju putem interkulturalnoga obrazovanja, stupnja interesa za teme iz područja interkulturalizma te mišljenja prema uvođenju istih u pojedine nastavne predmete u osnovnoj i srednjoj školi između učenika polaznika gimnazija na većinskome jeziku, odnosno manjinskim jezicima u Hrvatskoj. Uzorak čine 534 učenika, a prema rezultatima se može zaključiti kako ne postoji statistički značajna razlika u poimanju pojma interkulturalizma te stavovima prema kompetencijama koje se razvijaju interkulturalnim obrazovanjem između učenika polaznika gimnazija na većinskome jeziku te učenika polaznika gimnazija na manjinskim jezicima.

interkulturalizam, kompetencija, interkulturalna kompetencija, interkulturalno obrazovanje

nije evidentirano

engleski

Concept of interculturalism and interest for intercultural content -comparison of secondary school students in majority and minority languages in Croatia

nije evidentirano

interculturalism, competence, intercultural competence, intercultural education

nije evidentirano

Podaci o prilogu

763-772.

objavljeno

Podaci o knjizi

Pedagogija, obrazovanje i nastava

Hrvatić, Neven

Mostar: Fakultet prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti Sveučilišta u Mostaru

2016.

978-9958-16-086-8

Povezanost rada

Obrazovne znanosti, Pedagogija