Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uloga i značaj seoskih instituta u turskoj književnosti (CROSBI ID 420313)

Ocjenski rad | diplomski rad

Vranić, Ana Uloga i značaj seoskih instituta u turskoj književnosti / Abadžić Navaey, Azra (mentor); Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2018

Podaci o odgovornosti

Vranić, Ana

Abadžić Navaey, Azra

hrvatski

Uloga i značaj seoskih instituta u turskoj književnosti

Seoski su instituti bili odgojno-obrazovne institucije koje su djelovale u Republici Turskoj u razdoblju od 1940. do 1950. godine. Osnovani su s ciljem da osposobe učiteljski kadar u nerazvijenim regijama Republike Turske i pridonesu modernizaciji onih dijelove zemlje do kojih kemalistička kulturna revolucija nije bila doprijela. Osim što su odgajali učitelje koji su djelovali kao seoski prosvjetitelji, oni su „proizvodili“ novi profil obrazovanih seljana od kojih su neki kasnije postali vrlo utjecajni i rado čitani pisci. Postupno mijenjajući društvenu sliku turske provincije seoski su instituti posredno utjecali i na razvoj moderne turske književnosti, što ih čini društvenim i kulturnim fenomenom od posebnog značaja. U ovom se diplomskome radu ispituje uloga i značaj seoskih instituta u razvoju moderne turske književnosti. Kroz osvrt na biografije najpoznatijih predstavnika tzv. „seoske književnosti“ i analizu glavnih značajki njihova stvaralaštva, nastoji se pojasniti kako su pisci iz nerazvijenih anadolskih provincija postali vodećim predstavnicima turske socrealističke književnosti u drugoj polovici 20. stoljeća.

obrazovanje ; seoski instituti ; turska književnost ; seoska književnost ; roman sela

nije evidentirano

engleski

The role and importance of the village institutes in Turkish literature

nije evidentirano

education ; Village Institutes ; Turkish literature ; village literature ; village novel

nije evidentirano

Podaci o izdanju

50

06.07.2018.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

nije evidentirano