Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Odnos srednjoškolaca prema školskom uspjehu (CROSBI ID 252838)

Prilog u časopisu | ostalo

Vrcelj, Sofija ; Kušić, Siniša ; Cikač, Tea Odnos srednjoškolaca prema školskom uspjehu // Acta Iadertina, 14 (2017), 2; 7-38. doi: 10.15291/ai.1468

Podaci o odgovornosti

Vrcelj, Sofija ; Kušić, Siniša ; Cikač, Tea

hrvatski

Odnos srednjoškolaca prema školskom uspjehu

Postoji značajan broj istraživanja o povezanosti školskoga uspjeha s čimbenicima za koje se vjeruje da utječu ili mogu utjecati na školski uspjeh. Unatoč tome mali je broj istraživanja o školskom uspjehu koja se provode iz perspektive učenika kao glavnih nositelja ovoga fenomena. Upravo iz tog razloga provedeno je istraživanje o školskom uspjehu iz perspektive srednjoškolskih učenika za koje se smatra da su posebno osjetljiva i rizična populacija izložena djelovanju brojnih čimbenika, a koja predstavlja potencijal znanstvenoga i gospodarskoga razvoja određene zemlje. Polazeći od različitih tipova srednjih škola u radu se iznose rezultati istraživanja čiji je cilj bio ispitati odnos učenika gimnazije, četverogodišnje i trogodišnje strukovne škole prema školskom uspjehu. Istraživanje je provedeno na prigodnom uzorku od 186 učenika iz devet srednjih škola različitoga tipa. Radi ostvarivanja postavljenoga cilja ispitalo se kako učenici određuju školski uspjeh, kakav značaj mu pridaju, kako rangiraju čimbenike koji utječu na poboljšanje i opadanje školskoga uspjeha, tko ih potiče na postizanje školskoga uspjeha te na koji način postižu školski uspjeh. Rezultati istraživanja pokazali su da iako svi učenici školski uspjeh procjenjuju važnim, postoje statistički značajne razlike u odnosu prema školskom uspjehu s obzirom na tip srednje škole koju učenici pohađaju.

školski uspjeh ; srednjoškolci ; tip srednje škole

nije evidentirano

engleski

High school students’ perception of school achievement

nije evidentirano

school achievement ; high school students ; type of high school

nije evidentirano

Podaci o izdanju

14 (2)

2017.

7-38

objavljeno

1845-3392

1849-1243

10.15291/ai.1468

Povezanost rada

Pedagogija

Poveznice