Dinamično formiranje cijena u maloprodaji (CROSBI ID 252816)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Dunković, Dario ; Pupavac, Drago
hrvatski
Dinamično formiranje cijena u maloprodaji
U uvjetima promjenjive potražnje kada ona može naglo porasti ili opasti, maloprodavači iskorištavaju priliku i primjenjuju dinamičnost cijena kako bi povećali promet prodavaonice. Razlog je što samo male promjene u visini cijena mogu imati značajan utjecaj na performanse maloprodavača. Tako istraživanje pokazuje kako se sa povećanje prodajnih cijena za 10% u pravoj situaciji može postići povećanje profitabilnosti za 33% što je velik efekt na profitabilnost koji se teško može nadmašiti bilo kojim drugim čimbenikom. Neki autori smatraju kako dinamičnost cijena podriva povjerenje kod kupaca jer maloprodavač ne nudi najbolju cijenu kupcu nego onu za koju smatra da mu može u zadanoj prilici donijeti najveću zaradu.
dinamičnost cijena, maloprodaja
nije evidentirano
engleski
Dynamic pricing strategy in retail business
nije evidentirano
dynamic pricing, retailing
nije evidentirano