Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Dinamično formiranje cijena u maloprodaji (CROSBI ID 252816)

Prilog u časopisu | stručni rad

Dunković, Dario ; Pupavac, Drago Dinamično formiranje cijena u maloprodaji // Suvremena trgovina (Zagreb), 43 (2018), 3; 28-31

Podaci o odgovornosti

Dunković, Dario ; Pupavac, Drago

hrvatski

Dinamično formiranje cijena u maloprodaji

U uvjetima promjenjive potražnje kada ona može naglo porasti ili opasti, maloprodavači iskorištavaju priliku i primjenjuju dinamičnost cijena kako bi povećali promet prodavaonice. Razlog je što samo male promjene u visini cijena mogu imati značajan utjecaj na performanse maloprodavača. Tako istraživanje pokazuje kako se sa povećanje prodajnih cijena za 10% u pravoj situaciji može postići povećanje profitabilnosti za 33% što je velik efekt na profitabilnost koji se teško može nadmašiti bilo kojim drugim čimbenikom. Neki autori smatraju kako dinamičnost cijena podriva povjerenje kod kupaca jer maloprodavač ne nudi najbolju cijenu kupcu nego onu za koju smatra da mu može u zadanoj prilici donijeti najveću zaradu.

dinamičnost cijena, maloprodaja

nije evidentirano

engleski

Dynamic pricing strategy in retail business

nije evidentirano

dynamic pricing, retailing

nije evidentirano

Podaci o izdanju

43 (3)

2018.

28-31

objavljeno

1330-0180

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice