Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Pragmatika medijskoga diskursa (CROSBI ID 485996)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Blagus Bartolec, Goranka Pragmatika medijskoga diskursa // Teorija i mogućnosti primjena pragmalingvistike / Badurina, Lada (ur.). Zagreb: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 1999. str. 85-90

Podaci o odgovornosti

Blagus Bartolec, Goranka

hrvatski

Pragmatika medijskoga diskursa

Rad se bavi primateljem medijske poruke budući da je ponekada u medijskoj komunikaciji teško otkriti pošiljatelja poruke. Iz ovoga razloga upravo preko ponašanja primatelja TV programa tijekom gledanja, odnosno nakon gledanja nekog programa, moguće je otkriti tko je pošiljatelj televizijske poruke i koje su njegove komunikacijske namjere.

publika; gledateljstvo; denotacija; konotacija

nije evidentirano

engleski

Pragmatics of media discourse

nije evidentirano

public; audience; denotation; connotation

nije evidentirano

Podaci o prilogu

85-90.

1999.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Badurina, Lada

Zagreb: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL)

Podaci o skupu

Teorija i mogućnosti primjene pragmalingvistike

ostalo

07.05.1999-08.05.1999

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

Filologija