Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Izazovi upravljanja cijenama u multikanalnoj maloprodaji (CROSBI ID 252813)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje | domaća recenzija

Franjković, Jelena ; Dujak, Davor ; Botkuljak, Marta Izazovi upravljanja cijenama u multikanalnoj maloprodaji // Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku, 27 (2018), 1; 55-76

Podaci o odgovornosti

Franjković, Jelena ; Dujak, Davor ; Botkuljak, Marta

hrvatski

Izazovi upravljanja cijenama u multikanalnoj maloprodaji

Cijena se po svojoj kompleksnosti razlikuje od ostalih elemenata marketinškog spleta te je u marketinškoj literaturi u određenoj mjeri zanemarena. Određivanje cijena i upravljanje njima u strateškom i taktičkom smislu oduvijek je bilo izazovno te su brojni čimbenici koji se pritom moraju uzeti u obzir, poput profita tvrtke, željenog imidža, konkurencije, zakonskih ograničenja i ciljnih kupaca. Tehnologija je sve učinila transparentnijim i lakšim za praćenje, uključujući i cijene. Razvoj multikanalnog okruženja prvenstveno je pod utjecajem razvoja tehnologije koja omogućuje multikanalni pristup i maloprodavačima i kupcima. Zbog toga je cilj ovoga rada istaknuti važnost upravljanja cijenama u multikanalnom okruženju i izazovima koje donosi. Nadalje, cilj je i utvrditi stanje multikanalnog okruženja na hrvatskom tržištu, i na strani ponude i na strani potražnje. tu svrhu provedena je studija slučaja vodećih 10 maloprodavača pretežito prehrambenim proizvodima te su analizirane njihove cjenovne i prodajne aktivnosti. Na 305 kupaca provedeno je primarno istraživanje korištenjem visoko strukturiranog upitnika kojim se saznalo u kojoj mjeri su kupci prihvatili različite mogućnosti informiranja o cijenama. Rezultati ukazuju na to da maloprodavači, a posljedično i kupci, relativno sporo prihvaćaju mogućnosti multikanalnog okruženja.

cijene ; maloprodaja ; multikanalnost ; tehnologija

nije evidentirano

engleski

Pricing challenges in multichannel retailing

nije evidentirano

prices ; retailing ; multichannel ; technology

nije evidentirano

Podaci o izdanju

27 (1)

2018.

55-76

objavljeno

1330-1039

1848-963X

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice
Indeksiranost