Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Razlike u mišljenju učenika o školskim ocjenama (CROSBI ID 252803)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Lapat, Goran ; Lukaček, Nikolina ; Matijević, Milan Razlike u mišljenju učenika o školskim ocjenama // Život i škola = Life and school, LXIII (2017), 2; 75-85

Podaci o odgovornosti

Lapat, Goran ; Lukaček, Nikolina ; Matijević, Milan

hrvatski

Razlike u mišljenju učenika o školskim ocjenama

Osnovna škola temelj je za daljnje školovanje i cjeloživotno učenje učenika. U školi se učenici vrlo često susreću s ocjenjivanjem znanja i školskim neuspjehom. Neuspjeh u školi najčešće rezultira stresom jer je ocjena povratna informacija koju učenik dobiva o svojoj sposobnosti. Kako bi se doznalo ima li razlika u učeničkom poimanju slabijih ocjena s obzirom na područje školovanja (selo ili grad), provedeno je istraživanje o mišljenjima učenika o slabijim ocjenama, djelovanju slabijih ocjena na ponašanje učenika na selu i u gradu, otkrivanju razlika u pružanju roditeljske pomoći učenicima prilikom učenja te otkrivanju razlike u iskrenosti učenika prema svojim roditeljima o ocjenama dobivenim u školi s obzirom na područje školovanja. Istraživanje je provedeno na prigodnom uzorku od 111 učenika od kojih 52 učenika pohađa školu na selu, a 59 učenika pohađa školu u gradu. Statističkom obradom podataka pokazalo se da ne postoje razlike između poimanja školske ocjene učenika na selu i u gradu. Također se pokazalo kako ne postoje razlike između djelovanja slabije školske ocjene na emocije učenika između sela i grada. Jedina statistički značajna razlika pokazala se u iskrenosti učenika na selu i u gradu. Učenici koji žive na selu češće prešute roditeljima slabiju ocjenu od učenika koji žive u gradu.

ocjenjivanje ; ponašanje učenika ; roditelji ; stres ; učenici

nije evidentirano

engleski

Differences in Student's Assessment of School Grades

nije evidentirano

assessment, student's behavior, parents, low grade, students

nije evidentirano

Podaci o izdanju

LXIII (2)

2017.

75-85

objavljeno

0044-4855

Povezanost rada

Pedagogija