Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Prirodoslovni pojmovi u nastavi prirode i društva (CROSBI ID 420187)

Ocjenski rad | diplomski rad

Plašć, Maja Prirodoslovni pojmovi u nastavi prirode i društva / Kovačić, Ines (mentor); Pula, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, . 2018

Podaci o odgovornosti

Plašć, Maja

Kovačić, Ines

hrvatski

Prirodoslovni pojmovi u nastavi prirode i društva

Nastavni predmet priroda i društvo ima vrlo važno mjesto kao nastavni sadržaj u osnovnoj školi jer bez poznavanja prirode i prirodnih pojava nemoguće je zamisliti život, rad. U ovom radu analizirane su nastavne teme koje sadrže prirodoslovne pojmove i zastupljenost prirodoslovnih pojmova u nastavnom predmetu priroda i društvo od prvog do četvrtog razreda prema Nastavnom planu i programu (2006). Nadalje, pomoću upitnika ispitano je poznavanje prirodoslovnih pojmova koji se obrađuju u razrednoj nastavi kod studenata Učiteljskog studija na Fakultetu za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli. Uspoređene su različite razine znanja kod svih pet godina studenata Učiteljskog fakulteta. Analizom tema i pojmova Nastavnog plana i programa utvrđena je zastupljenost prirodoslovnih pojmova od prvog do četvrtog razreda osnovne škole sa 64%. U prvom razredu zastupljenost prirodoslovnih pojmova je 42%, u drugom razredu 55%, u trećem razred 86% i u četvrtom razredu 72%. Analiza upitnika koji je ispitivao poznavanje studenata prirodoslovnih pojmova ukazuje na to da studenti svih pet godina sa 48% poznaju prirodoslovne pojmove, a 52% ne poznaju prirodoslovne pojmove koji se obrađuju u razrednoj nastavi. Studenti Učiteljskog studija najbolje rješavaju pojmove (koje iz slike 23 ćete vidjeti) 1. i 2. razine znanja, a najslabije 3. i 4. razine znanja. Ovi rezultati mogu pomoći samim studentima u samoevaluaciji znanja prirodoslovne građe, kao i u orijentaciji za buduće obrazovanje prirodoslovlja na Učiteljskim fakultetima.

priroda i društvo, prirodoslovlje, prirodoslovni pojmovi, Nastavni plan i program

nije evidentirano

engleski

Natural sciences concepts in science teaching

nije evidentirano

science, scientific terms, Curriculum

nije evidentirano

Podaci o izdanju

61

02.07.2018.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Pula

Povezanost rada

Interdisciplinarne prirodne znanosti