Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Ostvarivanje ishoda učenja u visokom obrazovanju građevinskih inženjera kroz provedbu terenske nastave (CROSBI ID 663680)

Prilog sa skupa u zborniku | ostalo | međunarodna recenzija

Glavica, Marko ; Dolaček-Alduk, Zlata ; Dimter, Sanja Ostvarivanje ishoda učenja u visokom obrazovanju građevinskih inženjera kroz provedbu terenske nastave // Zbornik radova 3. međunarodne znanstveno-stručne studentske konferencije - SKEI 2018 / Smoljić, Mirko ; Guzovski, Marina ; Stojanović, Slobodan (ur.). Vukovar: Veleučilište Lavoslav Ružička u Vukovaru, 2018. str. 125-134

Podaci o odgovornosti

Glavica, Marko ; Dolaček-Alduk, Zlata ; Dimter, Sanja

hrvatski

Ostvarivanje ishoda učenja u visokom obrazovanju građevinskih inženjera kroz provedbu terenske nastave

Nacionalni kvalifikacijski okvir instrument je prepoznavanja razina stečenih kvalifikacija na temelju mjerljivih ishoda učenja i standarda osiguranja kvalitete u visokom obrazovanju. Ovakav pristup potaknuo je niz operativnih programa, projekata i aktivnosti s ciljem modernizacije i usklađivanja studijskih programa s potrebama tržišta rada. Studijski programi obuhvaćaju niz aktivnosti kojima se usvaja obrazovni program među kojima je i terenska nastava kao oblik nastave u kojem studenti samostalno ili uz pomoć nastavnika i vanjskih suradnika rješavaju inženjerske probleme na terenu u skladu s izvedbenim planom nastave. Terenska nastava je važan i obavezan dio studija građevinarstva na Građevinskom fakultetu Osijeku, podjednako na sveučilišnom i na stručnom studiju. Kvalitetna provedba terenske nastave zahtijeva uključivanje većeg broja sudionika - stručnjaka koji su, pored predmetnih nastavnika, ključni za realizaciju planiranog nastavnog sadržaja. Kvaliteta terenske nastave u velikoj se mjeri oslanja na odnos studenata i „terenskog nastavnika“ - njegovoj profesionalnosti i sposobnosti da tijekom terenske nastave kreira atmosferu učenja, otvorenosti pitanjima i podrške studentima. Terenska nastava osnažuje proces poučavanja stvaranjem jasne slike o budućem poslu usvajanjem znanja i vještina u direktnom kontaktu sa strukom. Stoga je provedba ovog oblika nastave u značajnoj mjeri podržana strategijama i aktima Fakulteta.

ishodi učenja ; građevinarstvo ; terenska nastava ; vanjski suradnici

nije evidentirano

engleski

Achievements of learning outcomes in civil engineering higher education within the field work

nije evidentirano

learning outcomes ; civil engineering ; fieldwork ; external professionals

nije evidentirano

Podaci o prilogu

125-134.

2018.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zbornik radova 3. međunarodne znanstveno-stručne studentske konferencije - SKEI 2018

Smoljić, Mirko ; Guzovski, Marina ; Stojanović, Slobodan

Vukovar: Veleučilište Lavoslav Ružička u Vukovaru

978-953-7734-23-7

Podaci o skupu

3. međunarodna znanstveno-stručna konferencija (SKEI 2018)

predavanje

25.05.2018-25.05.2018

Vukovar, Hrvatska

Povezanost rada

Građevinarstvo