Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Nove poslovne strategije na primjeru high tech tvrtki (CROSBI ID 252700)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje | međunarodna recenzija

Krajnović, Aleksandra ; Bolfek, Berislav ; Petrač, Matea Nove poslovne strategije na primjeru high tech tvrtki // Tranzicija, 39 (2017), 19; 1-14

Podaci o odgovornosti

Krajnović, Aleksandra ; Bolfek, Berislav ; Petrač, Matea

hrvatski

Nove poslovne strategije na primjeru high tech tvrtki

High tech industrija čini jednu od najvažnijih grana globalne ekonomije. To je mlado i turbulentno tržište. Kako bi tvrtke uspjele na takvom tržištu bitna je kvalitetna poslovna strategija. Temeljni izazov strategijskog menadžmenta proizlazi iz konstantne potrebe za upoznavanjem okoline, kako poslovne, tako i opće, u kojoj se tvrtka razvija i raste. Ta okolina konstantno pruža prilike, tj. mogućnosti i prijetnje ili ograničenja. Stalnim učenjem tvrtke stječu znanje kojim ostvaruju konkurentske prednosti, a to znanje su njihove ključne kompetencije i zapravo glavni čimbenik uspjeha. U radu autori analiziraju 10 tvrtki koje su ujedno i vodeći brandovi na high tech tržištu prema Interbrandu. Analizom njihove povijesti razvoja, planova za budućnost i vrijednosnog lanca utvrđeno je kako su njihovi ključni faktori uspjeha ulaganje u istraživanje i razvoj, inovativnost, prilagodba klasičnih generičkih strategija, te komercijalizacija samo profitabilnih proizvoda i usluga. Na temelju analize, te kritika Porterovog modela, autori su izradili vlastiti model novih poslovnih strategija za high tech tvrtke koji sagledava pomake od klasičnih generičkih strategija.

generičke strategije, konkurentska prednost, vrijednosni lanac, high tech tvrtke, vodeći high tech brandovi.

nije evidentirano

engleski

New Business Strategies in the Case of High-tech Companies

nije evidentirano

generic strategy, competitive advantage, value chain, high tech companies, the leading brands

nije evidentirano

Podaci o izdanju

39 (19)

2017.

1-14

objavljeno

1512-5785

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice