Primjena simulacija u funkciji kvalitetnijeg visokoškolskog poduzetničkog obrazovanja (CROSBI ID 252610)
Prilog u časopisu | prethodno priopćenje
Podaci o odgovornosti
Širola, Davor ; Mihaljević, Antonija
hrvatski
Primjena simulacija u funkciji kvalitetnijeg visokoškolskog poduzetničkog obrazovanja
Modernizacija poduzetničkog visokoškolskog obrazovanja jedan je od važnih elemenata sveukupnog gospodarskog i društvenog razvoja u Europskoj uniji i Hrvatskoj. Svrha ovog rada bila je istražiti zadovoljstvo i preferencije studenata u pogledu uvedenih aktivnih metoda poučavanja na diplomskoj razini studija poduzetništva na Veleučilištu u Rijeci. Istraživanje je provedeno pomoću upitnika oblikovanog s ciljem prikupljanja primarnih podataka putem online anketiranja. Računalna marketinška simulacija predstavlja ključnu aktivnu metodu učenja, koja je predmet analize u ovom radu, pored analize poslovnog slučaja i klasičnih predavanja, također primijenjenih u sklopu nastave kolegija Upravljanje marketingom. Statistička analiza rezultata istraživanja pokazala je da studenti visoko ocjenjuju primjenjivost aktivnih metoda učenja u savladavanju gradiva, no malu prednost ipak daju tradicionalnim metodama. Nadalje, utvrđeno je visoko zadovoljstvo ispitanika jasnoćom i korisnošću nastavnih materijala, ali istovremeno i nešto manje nezadovoljstvo prevelikim opsegom i kompleksnosti nastavnih materijala, koji nisu ocijenjeni kao optimalni. U pogledu primjenjivosti spoznaja stečenih tijekom simulacije u gospodarskoj praksi većina ispitanika ocijenila je primjenu spoznaja mogućom, no pritom gotovo polovica ispitanika nije znala/mogla ocijeniti primjenjivost spoznaja u praksi. Rezultati ovog istraživanja mogu pridonijeti unaprjeđenju postojećih spoznaja o prednostima simulacija te široj primjeni aktivnog i suradničkog učenja u visokom obrazovanju.
aktivne metode poučavanja računalne simulacije nastavni materijali
nije evidentirano
engleski
Using Simulations to Enhance the Quality of Entrepreneurial Higher Education
nije evidentirano
Active Methods of Teaching ; Computer-Based Simulations ; Course Materials
nije evidentirano
Podaci o izdanju
4 (1)
2016.
79-96
objavljeno
1848-1299
1849-1723
Povezanost rada
Ekonomija, Interdisciplinarne društvene znanosti