Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Primjena simulacija u funkciji kvalitetnijeg visokoškolskog poduzetničkog obrazovanja (CROSBI ID 252610)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje

Širola, Davor ; Mihaljević, Antonija Primjena simulacija u funkciji kvalitetnijeg visokoškolskog poduzetničkog obrazovanja // Zbornik Veleučilišta u Rijeci / Journal of the Polytechnic of Rijeka, 4 (2016), 1; 79-96

Podaci o odgovornosti

Širola, Davor ; Mihaljević, Antonija

hrvatski

Primjena simulacija u funkciji kvalitetnijeg visokoškolskog poduzetničkog obrazovanja

Modernizacija poduzetničkog visokoškolskog obrazovanja jedan je od važnih elemenata sveukupnog gospodarskog i društvenog razvoja u Europskoj uniji i Hrvatskoj. Svrha ovog rada bila je istražiti zadovoljstvo i preferencije studenata u pogledu uvedenih aktivnih metoda poučavanja na diplomskoj razini studija poduzetništva na Veleučilištu u Rijeci. Istraživanje je provedeno pomoću upitnika oblikovanog s ciljem prikupljanja primarnih podataka putem online anketiranja. Računalna marketinška simulacija predstavlja ključnu aktivnu metodu učenja, koja je predmet analize u ovom radu, pored analize poslovnog slučaja i klasičnih predavanja, također primijenjenih u sklopu nastave kolegija Upravljanje marketingom. Statistička analiza rezultata istraživanja pokazala je da studenti visoko ocjenjuju primjenjivost aktivnih metoda učenja u savladavanju gradiva, no malu prednost ipak daju tradicionalnim metodama. Nadalje, utvrđeno je visoko zadovoljstvo ispitanika jasnoćom i korisnošću nastavnih materijala, ali istovremeno i nešto manje nezadovoljstvo prevelikim opsegom i kompleksnosti nastavnih materijala, koji nisu ocijenjeni kao optimalni. U pogledu primjenjivosti spoznaja stečenih tijekom simulacije u gospodarskoj praksi većina ispitanika ocijenila je primjenu spoznaja mogućom, no pritom gotovo polovica ispitanika nije znala/mogla ocijeniti primjenjivost spoznaja u praksi. Rezultati ovog istraživanja mogu pridonijeti unaprjeđenju postojećih spoznaja o prednostima simulacija te široj primjeni aktivnog i suradničkog učenja u visokom obrazovanju.

aktivne metode poučavanja računalne simulacije nastavni materijali

nije evidentirano

engleski

Using Simulations to Enhance the Quality of Entrepreneurial Higher Education

nije evidentirano

Active Methods of Teaching ; Computer-Based Simulations ; Course Materials

nije evidentirano

Podaci o izdanju

4 (1)

2016.

79-96

objavljeno

1848-1299

1849-1723

Povezanost rada

Ekonomija, Interdisciplinarne društvene znanosti

Poveznice