Marketing društvenog poduzetništva I dio (CROSBI ID 16522)
Autorska knjiga | monografija (znanstvena) | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Šerić, Neven
hrvatski
Marketing društvenog poduzetništva I dio
U knjizi je predstavljen dio važnijih marketinških alata prilagođenih primjeni u društvenom poduzetništvu, na temelju prakse autora. Predstavljene su važnije praktične metode istraživanja tržišta koje su efikasne u društvenom poduzetništvu, kako one kvantitativne, tako i kvalitativne. U području osmišljavanja ideja i razvoja novoga proizvoda detaljno su predstavljene faze procesa sukladno aktualnim globalnim standardima na kojima se temelji uspješna komercijalizacija novih proizvoda i usluga. Predstavljen je i praktičan pristup razvoju politika prodaje novoga proizvoda, te značaj, potreba i osnove kreiranja i upravljanja markom u društvenom poduzetništvu.
Marketing ; društveno poduzetništvo ; poslovanje
Djelo su recenzirala šestorica profesora iz Mexica, Bosne i Hercegovine, Slovenije, Makedonije i Crne Gore jer su ga ocijenili važnim za njihova nacionalna gospodarstva.
engleski
Marketing for the social entrepreneurship 1. part
nije evidentirano
Marketing ; social entrepreneurship ; business
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Split: Redak ; Udruga Visoki Jablani
2018.
978-953-336-474-2
286
objavljeno