Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Marketing društvenog poduzetništva I dio (CROSBI ID 16522)

Autorska knjiga | monografija (znanstvena) | međunarodna recenzija

Šerić, Neven Marketing društvenog poduzetništva I dio. Split: Redak ; Udruga Visoki Jablani, 2018

Podaci o odgovornosti

Šerić, Neven

hrvatski

Marketing društvenog poduzetništva I dio

U knjizi je predstavljen dio važnijih marketinških alata prilagođenih primjeni u društvenom poduzetništvu, na temelju prakse autora. Predstavljene su važnije praktične metode istraživanja tržišta koje su efikasne u društvenom poduzetništvu, kako one kvantitativne, tako i kvalitativne. U području osmišljavanja ideja i razvoja novoga proizvoda detaljno su predstavljene faze procesa sukladno aktualnim globalnim standardima na kojima se temelji uspješna komercijalizacija novih proizvoda i usluga. Predstavljen je i praktičan pristup razvoju politika prodaje novoga proizvoda, te značaj, potreba i osnove kreiranja i upravljanja markom u društvenom poduzetništvu.

Marketing ; društveno poduzetništvo ; poslovanje

Djelo su recenzirala šestorica profesora iz Mexica, Bosne i Hercegovine, Slovenije, Makedonije i Crne Gore jer su ga ocijenili važnim za njihova nacionalna gospodarstva.

engleski

Marketing for the social entrepreneurship 1. part

nije evidentirano

Marketing ; social entrepreneurship ; business

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Split: Redak ; Udruga Visoki Jablani

2018.

978-953-336-474-2

286

objavljeno

Povezanost rada

Ekonomija