Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 944811

Marketing društvenog poduzetništva I dio


Šerić, Neven
Marketing društvenog poduzetništva I dio, Split: Redak ; Udruga Visoki Jablani, 2018 (monografija)


Naslov
Marketing društvenog poduzetništva I dio
(Marketing for the social entrepreneurship 1. part)

Autori
Šerić, Neven

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena

Izdavač
Redak ; Udruga Visoki Jablani

Grad
Split

Godina
2018

Stranica
286

ISBN
978-953-336-474-2

Ključne riječi
Marketing ; društveno poduzetništvo ; poslovanje
(Marketing ; social entrepreneurship ; business)

Sažetak
U knjizi je predstavljen dio važnijih marketinških alata prilagođenih primjeni u društvenom poduzetništvu, na temelju prakse autora. Predstavljene su važnije praktične metode istraživanja tržišta koje su efikasne u društvenom poduzetništvu, kako one kvantitativne, tako i kvalitativne. U području osmišljavanja ideja i razvoja novoga proizvoda detaljno su predstavljene faze procesa sukladno aktualnim globalnim standardima na kojima se temelji uspješna komercijalizacija novih proizvoda i usluga. Predstavljen je i praktičan pristup razvoju politika prodaje novoga proizvoda, te značaj, potreba i osnove kreiranja i upravljanja markom u društvenom poduzetništvu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija

Napomena
Djelo su recenzirala šestorica profesora iz Mexica, Bosne i Hercegovine, Slovenije, Makedonije i Crne Gore jer su ga ocijenili važnim za njihova nacionalna gospodarstva.



POVEZANOST RADA


Ustanove
Ekonomski fakultet, Split

Profili:

Avatar Url Neven Šerić (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Šerić, Neven
Marketing društvenog poduzetništva I dio, Split: Redak ; Udruga Visoki Jablani, 2018 (monografija)
Šerić, N. (2018) Marketing društvenog poduzetništva I dio. Split, Redak ; Udruga Visoki Jablani.
@book{book, author = {\v{S}eri\'{c}, N.}, year = {2018}, pages = {286}, keywords = {Marketing, social entrepreneurship, business}, isbn = {978-953-336-474-2}, title = {Marketing for the social entrepreneurship 1. part}, keyword = {Marketing, social entrepreneurship, business}, publisher = {Redak ; Udruga Visoki Jablani}, publisherplace = {Split} }