Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 944768

Vrste istraživanja tržišta koje mogu pomoći projektnomu menadžeru


Rešetar, Zlatko; Pavičić, Nikolina; Obraz, Robert
Vrste istraživanja tržišta koje mogu pomoći projektnomu menadžeru // Znanstveno-stručni skup s međunarodnim sudjelovanjem „Menadžment“ - Zbornik radova / Barilović, Zlatko ; Jurina, Milan ; Morović, Vinko ; Popović, Goran ; Šimurina, Mile (ur.).
Zaprešić: Visoka škola za poslovanje i upravljanje s pravom javnosti „Baltazar Adam Krčelić“, 2014. str. 175-183 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 944768 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Vrste istraživanja tržišta koje mogu pomoći projektnomu menadžeru
(Types of Market Research that Can Help the Project Manager)

Autori
Rešetar, Zlatko ; Pavičić, Nikolina ; Obraz, Robert

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Znanstveno-stručni skup s međunarodnim sudjelovanjem „Menadžment“ - Zbornik radova / Barilović, Zlatko ; Jurina, Milan ; Morović, Vinko ; Popović, Goran ; Šimurina, Mile - Zaprešić : Visoka škola za poslovanje i upravljanje s pravom javnosti „Baltazar Adam Krčelić“, 2014, 175-183

ISBN
978-953-7670-99-3

Skup
Znanstveno-stručni skup s međunarodnim sudjelovanjem „Menadžment“

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 06-07.06.2014

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
istraživanje tržišta, projektni menadžer
(Market Research, Project Manager)

Sažetak
Istraživanje tržišta jest oblik aktivnosti poduzeća koji pomaže u stjecanju informacija vezanih uz proizvod, uslugu, kanale distribucije, potrošače i konkurenciju – svih važnih čimbenika uspjeha poduzeća. Ono služi donositeljima odluka kao jedan od važnih izvora podataka pri donošenju odluke. Prije odluke o pokretanju projekta razvoja novoga proizvoda ili projektu ulaska na novo tržište, potrebno je uz pomoć istraživanja tržišta doći do relevantnih činjenica kako bi u postupku planiranja bilo moguće predvidjeti neke osnovne probleme te načine njihova rješavanja. Postoje tri osnovna tipa istraživanja tržišta: izviđajna, opisna i uzročna. Kada se govori o primijenjenim vrstama istraživanja tržišta, projektni menadžer ima na raspolaganju: istraživanja za potrebe segmentacije tržišta, istraživanje za potrebe razvoja proizvoda, istraživanje za potrebe oglašavanja, istraživanje zadovoljstva i dr. U današnje vrijeme tržište je zasićeno mnogim proizvodima. Međutim, uvijek postoji mogućnost nekoga inovativnog i kreativnog proizvoda. Nije najvažnije samo proizvesti, nego je potrebno znati ima li uopće „mjesta pod suncem“ za određeni proizvod. Projektni menadžer mora uz pomoć istraživanja tržišta pronaći to „mjesto pod suncem“ za svoj projekt.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Projektni menadžment



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić

Citiraj ovu publikaciju:

Rešetar, Zlatko; Pavičić, Nikolina; Obraz, Robert
Vrste istraživanja tržišta koje mogu pomoći projektnomu menadžeru // Znanstveno-stručni skup s međunarodnim sudjelovanjem „Menadžment“ - Zbornik radova / Barilović, Zlatko ; Jurina, Milan ; Morović, Vinko ; Popović, Goran ; Šimurina, Mile (ur.).
Zaprešić: Visoka škola za poslovanje i upravljanje s pravom javnosti „Baltazar Adam Krčelić“, 2014. str. 175-183 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Rešetar, Z., Pavičić, N. & Obraz, R. (2014) Vrste istraživanja tržišta koje mogu pomoći projektnomu menadžeru. U: Barilović, Z., Jurina, M., Morović, V., Popović, G. & Šimurina, M. (ur.)Znanstveno-stručni skup s međunarodnim sudjelovanjem „Menadžment“ - Zbornik radova.
@article{article, author = {Re\v{s}etar, Zlatko and Pavi\v{c}i\'{c}, Nikolina and Obraz, Robert}, year = {2014}, pages = {175-183}, keywords = {istra\v{z}ivanje tr\v{z}i\v{s}ta, projektni menad\v{z}er}, isbn = {978-953-7670-99-3}, title = {Vrste istra\v{z}ivanja tr\v{z}i\v{s}ta koje mogu pomo\'{c}i projektnomu menad\v{z}eru}, keyword = {istra\v{z}ivanje tr\v{z}i\v{s}ta, projektni menad\v{z}er}, publisher = {Visoka \v{s}kola za poslovanje i upravljanje s pravom javnosti „Baltazar Adam Kr\v{c}eli\'{c}“}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Re\v{s}etar, Zlatko and Pavi\v{c}i\'{c}, Nikolina and Obraz, Robert}, year = {2014}, pages = {175-183}, keywords = {Market Research, Project Manager}, isbn = {978-953-7670-99-3}, title = {Types of Market Research that Can Help the Project Manager}, keyword = {Market Research, Project Manager}, publisher = {Visoka \v{s}kola za poslovanje i upravljanje s pravom javnosti „Baltazar Adam Kr\v{c}eli\'{c}“}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font