Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Vrste istraživanja tržišta koje mogu pomoći projektnomu menadžeru (CROSBI ID 663516)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija

Rešetar, Zlatko ; Pavičić, Nikolina ; Obraz, Robert Vrste istraživanja tržišta koje mogu pomoći projektnomu menadžeru // Znanstveno-stručni skup s međunarodnim sudjelovanjem „Menadžment“ - Zbornik radova / Barilović, Zlatko ; Jurina, Milan ; Morović, Vinko et al. (ur.). Zaprešić: Veleučilište Baltazar Zaprešić, 2014. str. 175-183

Podaci o odgovornosti

Rešetar, Zlatko ; Pavičić, Nikolina ; Obraz, Robert

hrvatski

Vrste istraživanja tržišta koje mogu pomoći projektnomu menadžeru

Istraživanje tržišta jest oblik aktivnosti poduzeća koji pomaže u stjecanju informacija vezanih uz proizvod, uslugu, kanale distribucije, potrošače i konkurenciju – svih važnih čimbenika uspjeha poduzeća. Ono služi donositeljima odluka kao jedan od važnih izvora podataka pri donošenju odluke. Prije odluke o pokretanju projekta razvoja novoga proizvoda ili projektu ulaska na novo tržište, potrebno je uz pomoć istraživanja tržišta doći do relevantnih činjenica kako bi u postupku planiranja bilo moguće predvidjeti neke osnovne probleme te načine njihova rješavanja. Postoje tri osnovna tipa istraživanja tržišta: izviđajna, opisna i uzročna. Kada se govori o primijenjenim vrstama istraživanja tržišta, projektni menadžer ima na raspolaganju: istraživanja za potrebe segmentacije tržišta, istraživanje za potrebe razvoja proizvoda, istraživanje za potrebe oglašavanja, istraživanje zadovoljstva i dr. U današnje vrijeme tržište je zasićeno mnogim proizvodima. Međutim, uvijek postoji mogućnost nekoga inovativnog i kreativnog proizvoda. Nije najvažnije samo proizvesti, nego je potrebno znati ima li uopće „mjesta pod suncem“ za određeni proizvod. Projektni menadžer mora uz pomoć istraživanja tržišta pronaći to „mjesto pod suncem“ za svoj projekt.

istraživanje tržišta, projektni menadžer

nije evidentirano

engleski

Types of Market Research that Can Help the Project Manager

nije evidentirano

Market Research, Project Manager

nije evidentirano

Podaci o prilogu

175-183.

2014.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Znanstveno-stručni skup s međunarodnim sudjelovanjem „Menadžment“ - Zbornik radova

Barilović, Zlatko ; Jurina, Milan ; Morović, Vinko ; Popović, Goran ; Šimurina, Mile

Zaprešić: Veleučilište Baltazar Zaprešić

978-953-7670-99-3

Podaci o skupu

Znanstveno - stručni skup s međunarodnim sudjelovanjem 'Menadžment'

predavanje

06.06.2014-07.06.2014

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija, Projektni menadžment

Poveznice