Vrste istraživanja tržišta koje mogu pomoći projektnomu menadžeru (CROSBI ID 663516)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Rešetar, Zlatko ; Pavičić, Nikolina ; Obraz, Robert
hrvatski
Vrste istraživanja tržišta koje mogu pomoći projektnomu menadžeru
Istraživanje tržišta jest oblik aktivnosti poduzeća koji pomaže u stjecanju informacija vezanih uz proizvod, uslugu, kanale distribucije, potrošače i konkurenciju – svih važnih čimbenika uspjeha poduzeća. Ono služi donositeljima odluka kao jedan od važnih izvora podataka pri donošenju odluke. Prije odluke o pokretanju projekta razvoja novoga proizvoda ili projektu ulaska na novo tržište, potrebno je uz pomoć istraživanja tržišta doći do relevantnih činjenica kako bi u postupku planiranja bilo moguće predvidjeti neke osnovne probleme te načine njihova rješavanja. Postoje tri osnovna tipa istraživanja tržišta: izviđajna, opisna i uzročna. Kada se govori o primijenjenim vrstama istraživanja tržišta, projektni menadžer ima na raspolaganju: istraživanja za potrebe segmentacije tržišta, istraživanje za potrebe razvoja proizvoda, istraživanje za potrebe oglašavanja, istraživanje zadovoljstva i dr. U današnje vrijeme tržište je zasićeno mnogim proizvodima. Međutim, uvijek postoji mogućnost nekoga inovativnog i kreativnog proizvoda. Nije najvažnije samo proizvesti, nego je potrebno znati ima li uopće „mjesta pod suncem“ za određeni proizvod. Projektni menadžer mora uz pomoć istraživanja tržišta pronaći to „mjesto pod suncem“ za svoj projekt.
istraživanje tržišta, projektni menadžer
nije evidentirano
engleski
Types of Market Research that Can Help the Project Manager
nije evidentirano
Market Research, Project Manager
nije evidentirano
Podaci o prilogu
175-183.
2014.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Znanstveno-stručni skup s međunarodnim sudjelovanjem „Menadžment“ - Zbornik radova
Barilović, Zlatko ; Jurina, Milan ; Morović, Vinko ; Popović, Goran ; Šimurina, Mile
Zaprešić: Veleučilište Baltazar Zaprešić
978-953-7670-99-3
Podaci o skupu
Znanstveno - stručni skup s međunarodnim sudjelovanjem 'Menadžment'
predavanje
06.06.2014-07.06.2014
Zagreb, Hrvatska