Potencijali poduzetničko-marketinškog pristupa upravljanju u javnom sektoru (CROSBI ID 663503)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Širola, Davor
hrvatski
Potencijali poduzetničko-marketinškog pristupa upravljanju u javnom sektoru
U ovom radu predstavljeni su potencijali koje unaprjeđenju kvalitete djelovanja dionika odgovornih za razvoj mjesta, nude discipline poduzetništva i marketinga, kao i njihova međusobna interakcija koja se manifestira kroz poduzetničku i tržišnu orijentaciju u praksi. Pritom specifičnosti lokalnog javnog sektora, posebno u hrvatskom okruženju, predstavljaju ograničenje bržem procesu usvajanja poduzetničko-marketinškog pristupa upravljanju razvojem mjesta. Dinamika usvajanja takvih pristupa dokazanih u profitnom sektoru, ovisiti će o tempu uvođenja reformi, ali i prilagodbi promišljanja lidera, menadžmenta i ostalih zaposlenika lokalnog javnog sektora.
poduzetnički marketing ; poduzetnička i tržišna orijentacija ; lokalni javni sektor
nije evidentirano
engleski
Advantages of Entrepreneurial Marketing Approach in Public Sector Management
nije evidentirano
Entrepreneurial Marketing ; Entrepreneurial and Market Orientation ; Local Public Sector
nije evidentirano
Podaci o prilogu
273-282.
2014.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Zbornik radova 3. međunarodne znanstveno-stručne konferencije o leadershipu PILC 2014, Opatija
Rosić, Vladimir
Rijeka: Visoka poslovna škola PAR
978-953-57258-5-5
Podaci o skupu
3. međunarodna znanstveno-stručna konferencija: Učinkoviti timovi - formula za uspjeh
poster
05.03.2014-07.03.2014
Opatija, Hrvatska