Desubjektivizacija obrazovanja i treća tehnološka revolucija (CROSBI ID 252565)
Prilog u časopisu | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Raul Raunić
hrvatski
Desubjektivizacija obrazovanja i treća tehnološka revolucija
Autor nastoji obrazložiti tezu prema kojoj predložena obrazovana reforma shodno programskom knjizi Stipe Šuvara "Škola i tvornica" vodi desubjetivizaciji obrazovanja s dvostrukim spornim učincima. S jedne strane obrazovanje gubi svoju subjektivnost i značaj za razvoj osobnosti odgajanika. S druge strane, bezostatno podvrgavanje obrazovanja privrednim ciljevima dovodi do toga da obrazovanje prestaje biti pokretačkom snagom i izvorom inovacija potrebnih za treću tehnološku revoluciju.
obrazovanje i obrazovna reforma, odnos obrazovanja i ekonomskih ciljeva, desubjektivizacija obrazovanja
nije evidentirano
engleski
Desubjectivization of Education and Third Technological Revolution
nije evidentirano
education and educational reform, the relationship between education and economic goals, the desubjectivity of education
nije evidentirano