Stvaranje marke kao činitelj revitalizacije gradova (CROSBI ID 61418)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Širola, Davor
hrvatski
Stvaranje marke kao činitelj revitalizacije gradova
Usporednom analizom rezultata istraživanja imidža i resursa grada Rijeke dvaju različitih autora te benchmarking analizom iskustava primjene koncepcije stvaranja marke u drugim europskim gradovima, utvrđena su usmjerenja za kreaciju univerzalno primjenjivog modela koji omogućuje dugoročno iskorištavanje prednosti koncepcije stvaranja marke u gradovima različitih razvojnih potencijala. Pritom se dinamika uklapanja projekta stvaranja marke u cjelokupni proces revitalizacije i razvoja gradova te definiranje optimalnog miksa marketing strategija razvoja mjesta prilagođava specifičnoj poziciji svakog grada na njegovoj razvojnoj krivulji.
stvaranje marke ; marketing mjesta ; grad Rijeka
nije evidentirano
engleski
Branding as a Factor in Revitalising Cities
nije evidentirano
Branding ; Place Marketing ; city of Rijeka
nije evidentirano
Podaci o prilogu
261-278.
objavljeno
Podaci o knjizi
Vrijednost za potrošače u dinamičnom okruženju
Grbac, Bruno ; Meler, Marcel
Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR)
2008.
978-953-6148-73-8