Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Stvaranje marke kao činitelj revitalizacije gradova (CROSBI ID 61418)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Širola, Davor Stvaranje marke kao činitelj revitalizacije gradova // Vrijednost za potrošače u dinamičnom okruženju / Grbac, Bruno ; Meler, Marcel (ur.). Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2008. str. 261-278

Podaci o odgovornosti

Širola, Davor

hrvatski

Stvaranje marke kao činitelj revitalizacije gradova

Usporednom analizom rezultata istraživanja imidža i resursa grada Rijeke dvaju različitih autora te benchmarking analizom iskustava primjene koncepcije stvaranja marke u drugim europskim gradovima, utvrđena su usmjerenja za kreaciju univerzalno primjenjivog modela koji omogućuje dugoročno iskorištavanje prednosti koncepcije stvaranja marke u gradovima različitih razvojnih potencijala. Pritom se dinamika uklapanja projekta stvaranja marke u cjelokupni proces revitalizacije i razvoja gradova te definiranje optimalnog miksa marketing strategija razvoja mjesta prilagođava specifičnoj poziciji svakog grada na njegovoj razvojnoj krivulji.

stvaranje marke ; marketing mjesta ; grad Rijeka

nije evidentirano

engleski

Branding as a Factor in Revitalising Cities

nije evidentirano

Branding ; Place Marketing ; city of Rijeka

nije evidentirano

Podaci o prilogu

261-278.

objavljeno

Podaci o knjizi

Vrijednost za potrošače u dinamičnom okruženju

Grbac, Bruno ; Meler, Marcel

Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR)

2008.

978-953-6148-73-8

Povezanost rada

Ekonomija, Interdisciplinarne društvene znanosti