Stvaranje marke torpeda (CROSBI ID 663494)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Zrilić, Nataša ; Širola, Davor
hrvatski
Stvaranje marke torpeda
Benchmarking analizom sličnih primjera gradova, utvrđen je najpoželjniji model koji preporučuje početak stvaranja marke usporedno s regeneracijom grada. Pritom torpedo može biti značajna komponenta identiteta, kao i glavna točka obećanja marke grada Rijeke, no samo ukoliko se stvaranje marke tretira kao strateška, centralna sastavnica dugoročnog razvoja grada, utemeljenu na viziji.
marka ; stvaranje marke ; torpedo ; stvaranje marke grada Rijeke
nije evidentirano
engleski
Creating the Torpedo Brand
nije evidentirano
Brand ; Branding ; Torpedo ; Branding the city of Rijeka
nije evidentirano
Podaci o prilogu
493-513.
2010.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
3rd International Conference on Industrial Heritage, motto: "Rijeka, the historical traffic crossroad between Mediteranean and Europe", conference proceedings
Smokvina, Miljenko
Rijeka: Pro Torpedo Rijeka
978-953-56132-2-0
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096