Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Stvaranje marke torpeda (CROSBI ID 663494)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad

Zrilić, Nataša ; Širola, Davor Stvaranje marke torpeda // 3rd International Conference on Industrial Heritage, motto: "Rijeka, the historical traffic crossroad between Mediteranean and Europe", conference proceedings / Smokvina, Miljenko (ur.). Rijeka: Pro Torpedo Rijeka, 2010. str. 493-513

Podaci o odgovornosti

Zrilić, Nataša ; Širola, Davor

hrvatski

Stvaranje marke torpeda

Benchmarking analizom sličnih primjera gradova, utvrđen je najpoželjniji model koji preporučuje početak stvaranja marke usporedno s regeneracijom grada. Pritom torpedo može biti značajna komponenta identiteta, kao i glavna točka obećanja marke grada Rijeke, no samo ukoliko se stvaranje marke tretira kao strateška, centralna sastavnica dugoročnog razvoja grada, utemeljenu na viziji.

marka ; stvaranje marke ; torpedo ; stvaranje marke grada Rijeke

nije evidentirano

engleski

Creating the Torpedo Brand

nije evidentirano

Brand ; Branding ; Torpedo ; Branding the city of Rijeka

nije evidentirano

Podaci o prilogu

493-513.

2010.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

3rd International Conference on Industrial Heritage, motto: "Rijeka, the historical traffic crossroad between Mediteranean and Europe", conference proceedings

Smokvina, Miljenko

Rijeka: Pro Torpedo Rijeka

978-953-56132-2-0

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Ekonomija, Interdisciplinarne društvene znanosti