Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 944678

Stvaranje marke grada Rijeke


Širola, Davor
Stvaranje marke grada Rijeke, 2006., postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka


CROSBI ID: 944678 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Stvaranje marke grada Rijeke
(Branding the city of Rijeka)

Autori
Širola, Davor

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, postdiplomski specijalisticki

Fakultet
Ekonomski fakultet u Rijeci

Mjesto
Rijeka

Datum
07.11

Godina
2006

Stranica
137

Mentor
Grbac, Bruno

Ključne riječi
marka ; marketing mjesta ; stvaranje marke mjesta ; grad Rijeka
(Brand, Place marketing ; Branding places ; city of Rijeka)

Sažetak
Globalni trend jačanja konkurentskog pritiska ne zaobilazi niti tržište mjesta. Posrtanje velikih tvrtki i tranziciju gospodarske strukture, popraćenu padom zaposlenosti i životnog standarda, deficitom gradskog proračuna te posljedično padom atraktivnosti i lošijim imidžem, doživio je i grad Rijeka. Ispitivanjem je utvrđeno da su građani Rijeke nezadovoljni, uz još uvijek izražen stereotip industrijskog grada, iako je ukupan imidž grada blago pozitivan. Iskustva drugih gradova ukazala su da je izgradnja infrastrukture, financijski poticaji gospodarstvu i turističko oglašavanje, nedostatno za diferencijaciju i jačanje imidža grada. Zbog toga je u radu predložena vizija razvoja grada Rijeke i primjena koncepcije stvaranja marke zasnovana na ključnim geoprometnim, prirodnim, povijesnim i demografsko-socijalnim činiteljima atraktivnosti i konkurentnosti. Istraživanjem i analizom percepcije činitelja atraktivnosti Rijeke kod ciljnih potrošača i pozicioniranja konkurentskih gradova, utvrđene su točke diferencijacije Rijeke: položaj, priroda, luka, industrijska baština, znanje i stil života. Koncepcija stvaranja marke gradu Rijeci nudi brojne prednosti i potencijalno novu dodanu vrijednost iznad jednostavnog zbira funkcionalnih koristi: bolji imidž i diferencijaciju, stvaranje jedinstvenog identiteta, veću atraktivnost i prepoznatljivost, jačanje ponosa i zadovoljstva građana kroz mjerljiva poboljšanja životnog standarda ljudi, veću zaposlenost, više prihoda od posjetilaca i ulagača, bolju infrastrukturu i obrazovanje te jačanje gospodarstva Rijeke.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Interdisciplinarne društvene znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Bruno Grbac (mentor)

Avatar Url Davor Širola (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Širola, Davor
Stvaranje marke grada Rijeke, 2006., postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
Širola, D. (2006) 'Stvaranje marke grada Rijeke', postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}irola, D.}, year = {2006}, pages = {137}, keywords = {marka, marketing mjesta, stvaranje marke mjesta, grad Rijeka}, title = {Stvaranje marke grada Rijeke}, keyword = {marka, marketing mjesta, stvaranje marke mjesta, grad Rijeka}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}irola, D.}, year = {2006}, pages = {137}, keywords = {Brand, Place marketing, Branding places, city of Rijeka}, title = {Branding the city of Rijeka}, keyword = {Brand, Place marketing, Branding places, city of Rijeka}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font