Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Stvaranje marke grada Rijeke (CROSBI ID 420063)

Ocjenski rad | specijalistički sveučilišni poslijediplomski rad

Širola, Davor Stvaranje marke grada Rijeke / Grbac, Bruno (mentor); Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2006

Podaci o odgovornosti

Širola, Davor

Grbac, Bruno

hrvatski

Stvaranje marke grada Rijeke

Globalni trend jačanja konkurentskog pritiska ne zaobilazi niti tržište mjesta. Posrtanje velikih tvrtki i tranziciju gospodarske strukture, popraćenu padom zaposlenosti i životnog standarda, deficitom gradskog proračuna te posljedično padom atraktivnosti i lošijim imidžem, doživio je i grad Rijeka. Ispitivanjem je utvrđeno da su građani Rijeke nezadovoljni, uz još uvijek izražen stereotip industrijskog grada, iako je ukupan imidž grada blago pozitivan. Iskustva drugih gradova ukazala su da je izgradnja infrastrukture, financijski poticaji gospodarstvu i turističko oglašavanje, nedostatno za diferencijaciju i jačanje imidža grada. Zbog toga je u radu predložena vizija razvoja grada Rijeke i primjena koncepcije stvaranja marke zasnovana na ključnim geoprometnim, prirodnim, povijesnim i demografsko-socijalnim činiteljima atraktivnosti i konkurentnosti. Istraživanjem i analizom percepcije činitelja atraktivnosti Rijeke kod ciljnih potrošača i pozicioniranja konkurentskih gradova, utvrđene su točke diferencijacije Rijeke: položaj, priroda, luka, industrijska baština, znanje i stil života. Koncepcija stvaranja marke gradu Rijeci nudi brojne prednosti i potencijalno novu dodanu vrijednost iznad jednostavnog zbira funkcionalnih koristi: bolji imidž i diferencijaciju, stvaranje jedinstvenog identiteta, veću atraktivnost i prepoznatljivost, jačanje ponosa i zadovoljstva građana kroz mjerljiva poboljšanja životnog standarda ljudi, veću zaposlenost, više prihoda od posjetilaca i ulagača, bolju infrastrukturu i obrazovanje te jačanje gospodarstva Rijeke.

marka ; marketing mjesta ; stvaranje marke mjesta ; grad Rijeka

nije evidentirano

engleski

Branding the city of Rijeka

nije evidentirano

Brand, Place marketing ; Branding places ; city of Rijeka

nije evidentirano

Podaci o izdanju

137

07.11.2006.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija, Interdisciplinarne društvene znanosti