Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Strateški marketinški plan destinacije Split 2017- 2022 (CROSBI ID 782747)

Druge vrste radova | elaborat/studija

Pivčević, Smiljana ; Dragnić, Daša ; Mikulić, Davorka ; Najev Čačija, Ljiljana ; Petrić, Lidija Strateški marketinški plan destinacije Split 2017- 2022 // Strateški marketinški plan destinacije Split 2017-2022. 2017.

Podaci o odgovornosti

Pivčević, Smiljana ; Dragnić, Daša ; Mikulić, Davorka ; Najev Čačija, Ljiljana ; Petrić, Lidija

hrvatski

Strateški marketinški plan destinacije Split 2017- 2022

Strateški marketinški plan razvoja turizma destinacije Split uključuje analizu postojećeg stanja po svim relevantnim elementima te strateške smjernice i marketinške aktivnosti za razvoj turizma destinacije Split u periodu od pet godina.

marketing plan, turizam, upravljanje destinacijom

nije evidentirano

engleski

Strategic marketing plan for destination Split 2017-2022

nije evidentirano

marketin plan, tourism, destination management

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Strateški marketinški plan destinacije Split 2017-2022

2017.

nije evidentirano

objavljeno

Povezanost rada

Ekonomija