Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Emocionalni i kognitivni razvoj - uloga emocionalne inteligencije i kompetentnosti (CROSBI ID 663453)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Takšić, Vladimir ; Vučenović, Dario Emocionalni i kognitivni razvoj - uloga emocionalne inteligencije i kompetentnosti // Međunarodna konferencija povodom obilježavanja 25. godišnjice rada prema pedagogiji Marije Montessori u Hrvatskoj: Interdisciplinarni pristup razvoju osjetila i osjećaja u djetinjstvu / Vučenović, Dario (ur.). Split: Udruga Montessori pedagogije Split, 2016. str. 1-1

Podaci o odgovornosti

Takšić, Vladimir ; Vučenović, Dario

hrvatski

Emocionalni i kognitivni razvoj - uloga emocionalne inteligencije i kompetentnosti

Kognitivni i emocionalni razvoj preklapaju se i u međusobnoj su interakciji. Nekada se smatralo da emocije treba pod svaku cijenu isključiti iz naše kognicije, jer one samo mogu poremetiti naše razumno djelovanje. Međutim, vrlo brzo se uvidjelo da je , , razum bez emocija impotentan, emocije bez razuma slijepe'' (Tomkins, 1962). Koncept koji je devedesetih godina prošlog stoljeća ujedinio ove dvije važne sfere naše osobnosti je emocionalna inteligencija. Autori koncepta Jack Mayer i Peter Salovey smatraju da ona , , općenito označava sposobnost prepoznavanja značenja emocionalnog sklopa, kao i prosuđivanje i rješavanje problema vezanih za emocionalni kontekst''. To je moderan koncept prilagođen demokratičnim kulturama, jer ne inzistira na diktiranim mjerilima emocionalnog ponašanja. U izlaganju će biti opisane najvažnije suvremene teorije inteligencije i njihove razvojne komponente. Uloga i važnost emocija u razvoju djeteta bit će prikazani kroz primjere i realne situacije. Kroz primjere će također biti opisano kako emocija i kognicija uspješno koegzistiraju u konceptu emocionalne inteligencije i doprinose našem boljem i sretnijem životu. Kako se emocionalna inteligencija razvija tijekom čitavog života, moguće ju je poticati, a za to su već izrađeni i provjereni programi za različite uzraste. Prijedlogom Nacionalnog kurikuluma međupredmetne teme, koji predviđa uvođenje emocionalnih i socijalnih sadržaja kroz sve obrazovne cikluse, konačno bi se priznao status i važnost tih sadržaja u razvoju životnih vještina i kompetencija.

emocionalni i kognitivni razvoj, emocionalna inteligencija, emocionalne kompetencije

nije evidentirano

engleski

Emotional and cognitive development - role of emotional intelligence and competence

nije evidentirano

emotional and cognitive development, emotional intelligence, emotional competence

nije evidentirano

Podaci o prilogu

1-1.

2016.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Međunarodna konferencija povodom obilježavanja 25. godišnjice rada prema pedagogiji Marije Montessori u Hrvatskoj: Interdisciplinarni pristup razvoju osjetila i osjećaja u djetinjstvu

Vučenović, Dario

Split: Udruga Montessori pedagogije Split

Podaci o skupu

Međunarodna konferencija povodom obilježavanja 25. godišnjice rada prema pedagogiji Marije Montessori u Hrvatskoj: Interdisciplinarni pristup razvoju osjetila i osjećaja u djetinjstvu

ostalo

19.05.2016-21.05.2016

Split, Hrvatska

Povezanost rada

Psihologija