Izazovi suvremene škole: teorijski, metodički pristup oblikovanju nastave (CROSBI ID 663398)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa
Podaci o odgovornosti
Bedeković, Vesna
hrvatski
Izazovi suvremene škole: teorijski, metodički pristup oblikovanju nastave
Humanističko shvaćanje čovjeka kao aktivnog i stvaralačkog bića, koje vlastitom aktivnošću uz pomoć drugih ljudi nastoji u što većoj mjeri ostvariti svoje ljudske potencijale, odgoj i obrazovanje stavlja u funkciju samoaktualizacije i razvoja potencijala koje mladi čovjek ima u sebi s ciljem i zadovoljavanja njegove potrebe da razumije i osmišljava svijet oko sebe. Proces odgoja i obrazovanja u tom je kontekstu potrebno shvatiti prvenstveno kao odgoj i obrazovanje koje može biti produktivno i poticajno jedino ako mladom čovjeku omogućava razvijanje svih njegovih potencijala i ostvarivanje svih njegovih bioloških i socijalnih potreba. Jednako tako, proces odgoja i obrazovanja potrebno je shvatiti i kao proces ovladavanja kulturnim i civilizacijskim dostignućima društva. Želi li Hrvatska imati svoj autentični odgojno-obrazovni sustav primjeren 21. stoljeću, s jasno izraženom identitetskom komponentom, sadržaje odgoja i obrazovanja mora crpiti iz sustava vrijednosti hrvatskog društva, promišljajući teorijska ishodišta nastave i suvremene škole, na kojima treba temeljiti metodologijski pristup osmišljavanju koncepta i sadržaja odgojno-obrazovnog sustava, kao i metodički pristup oblikovanju nastavnog procesa i na njemu temeljeno praktično djelovanje odgajatelja, učitelja i nastavnika u neposrednoj odgojno-obrazovnoj praksi.
Odgoj i obrazovanje, samoaktualizacija, međuljudski odnos, sustav vrijednosti, nastavni proces
nije evidentirano
engleski
The challenges of modern school: theoretical, methodical and practical approach to the design of teaching
nije evidentirano
Education, self-actualization, interpersonal relationship, value system, teaching process
nije evidentirano
Podaci o prilogu
2018.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Podaci o skupu
Stručno-znanstveni skup metodičara, teoretičara, praktičara i mentora u vježbaonicama Učiteljskog fakulteta u Zagrebu
ostalo
13.03.2018-13.03.2018
Zagreb, Hrvatska