Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Izazovi suvremene škole: teorijski, metodički pristup oblikovanju nastave (CROSBI ID 663398)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Bedeković, Vesna Izazovi suvremene škole: teorijski, metodički pristup oblikovanju nastave. 2018

Podaci o odgovornosti

Bedeković, Vesna

hrvatski

Izazovi suvremene škole: teorijski, metodički pristup oblikovanju nastave

Humanističko shvaćanje čovjeka kao aktivnog i stvaralačkog bića, koje vlastitom aktivnošću uz pomoć drugih ljudi nastoji u što većoj mjeri ostvariti svoje ljudske potencijale, odgoj i obrazovanje stavlja u funkciju samoaktualizacije i razvoja potencijala koje mladi čovjek ima u sebi s ciljem i zadovoljavanja njegove potrebe da razumije i osmišljava svijet oko sebe. Proces odgoja i obrazovanja u tom je kontekstu potrebno shvatiti prvenstveno kao odgoj i obrazovanje koje može biti produktivno i poticajno jedino ako mladom čovjeku omogućava razvijanje svih njegovih potencijala i ostvarivanje svih njegovih bioloških i socijalnih potreba. Jednako tako, proces odgoja i obrazovanja potrebno je shvatiti i kao proces ovladavanja kulturnim i civilizacijskim dostignućima društva. Želi li Hrvatska imati svoj autentični odgojno-obrazovni sustav primjeren 21. stoljeću, s jasno izraženom identitetskom komponentom, sadržaje odgoja i obrazovanja mora crpiti iz sustava vrijednosti hrvatskog društva, promišljajući teorijska ishodišta nastave i suvremene škole, na kojima treba temeljiti metodologijski pristup osmišljavanju koncepta i sadržaja odgojno-obrazovnog sustava, kao i metodički pristup oblikovanju nastavnog procesa i na njemu temeljeno praktično djelovanje odgajatelja, učitelja i nastavnika u neposrednoj odgojno-obrazovnoj praksi.

Odgoj i obrazovanje, samoaktualizacija, međuljudski odnos, sustav vrijednosti, nastavni proces

nije evidentirano

engleski

The challenges of modern school: theoretical, methodical and practical approach to the design of teaching

nije evidentirano

Education, self-actualization, interpersonal relationship, value system, teaching process

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2018.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Podaci o skupu

Stručno-znanstveni skup metodičara, teoretičara, praktičara i mentora u vježbaonicama Učiteljskog fakulteta u Zagrebu

ostalo

13.03.2018-13.03.2018

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija