Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Prema interkulturalnoj kompetentnosti učitelja: analiza planova i programa studija Razredne nastave Fakulteta prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti u Mostaru (CROSBI ID 663392)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Bedeković, Vesna ; Martina, Obad Prema interkulturalnoj kompetentnosti učitelja: analiza planova i programa studija Razredne nastave Fakulteta prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti u Mostaru // Pedagogija, obrazovanje i nastava / Hrvatić, Neven (ur.). Mostar: : Sveučilište u Mostaru: Fakultet prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti u Mostaru, 2018. str. 752-761

Podaci o odgovornosti

Bedeković, Vesna ; Martina, Obad

hrvatski

Prema interkulturalnoj kompetentnosti učitelja: analiza planova i programa studija Razredne nastave Fakulteta prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti u Mostaru

Trajna potreba za prilagodbom obrazovanja demokratskim standardima suvremenog kulturno- pluralnog društva u centar pozornosti dovodi osnaživanje kompetentnosti pojedinca za (su)život u multikulturalnom okruženju, a ključne kompetencije učiteljske profesije imaju presudnu ulogu u odgoju i obrazovanju nadolazećih generacija za participaciju u suvremenom demokratskom društvu. Jedan od bitnih zadataka odgojno-obrazovnog sustava je priprema i osposobljavanje učenika i učitelja za (su)život u multikulturalnom društvu, pri čemu je usvajanje profesionalnih kompetencija učitelja potrebno sagledati u kontekstu stjecanja interkulturalne kompetencije i implementacije interkulturalnog odgoja i obrazovanja. Današnji učiteljski fakulteti koji obrazuju buduće učitelje imaju veliku odgovornost u osposobljavanju budućih učitelja za pripremu učenika za uspješan život u multikulturalnom društvu. U radu je analizom plana i programa preddiplomskog i diplomskog sveučilišnog studija Razredne nastave Fakulteta prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti Sveučilišta u Mostaru utvrđen broj i programski sadržaji obveznih i izbornih kolegija unutar kojih se obrađuju interkulturalni sadržaji koji potiču razvoj interkulturalne kompetencije u obrazovanju budućih učitelja.

multikulturalno društvo, interkulturalni odgoj i obrazovanje, interkulturalna kompetencija učitelja, studij razredne nastave, interkulturalni sadržaji

nije evidentirano

engleski

Toward an Intercultural Teachers’ Competence: An Analysis of Curricul of the Study Program in Class Teaching at the Faculty of Science and Education in Mostar

nije evidentirano

multicultural society, intercultural teaching and education, teachers’ intercultural competence, Study Program in Class Teaching, intercultural contents

nije evidentirano

Podaci o prilogu

752-761.

2018.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Pedagogija, obrazovanje i nastava

Hrvatić, Neven

Mostar: : Sveučilište u Mostaru: Fakultet prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti u Mostaru

978-9958-16-086-8

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Pedagogija