Prema interkulturalnoj kompetentnosti učitelja: analiza planova i programa studija Razredne nastave Fakulteta prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti u Mostaru (CROSBI ID 663392)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Bedeković, Vesna ; Martina, Obad
hrvatski
Prema interkulturalnoj kompetentnosti učitelja: analiza planova i programa studija Razredne nastave Fakulteta prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti u Mostaru
Trajna potreba za prilagodbom obrazovanja demokratskim standardima suvremenog kulturno- pluralnog društva u centar pozornosti dovodi osnaživanje kompetentnosti pojedinca za (su)život u multikulturalnom okruženju, a ključne kompetencije učiteljske profesije imaju presudnu ulogu u odgoju i obrazovanju nadolazećih generacija za participaciju u suvremenom demokratskom društvu. Jedan od bitnih zadataka odgojno-obrazovnog sustava je priprema i osposobljavanje učenika i učitelja za (su)život u multikulturalnom društvu, pri čemu je usvajanje profesionalnih kompetencija učitelja potrebno sagledati u kontekstu stjecanja interkulturalne kompetencije i implementacije interkulturalnog odgoja i obrazovanja. Današnji učiteljski fakulteti koji obrazuju buduće učitelje imaju veliku odgovornost u osposobljavanju budućih učitelja za pripremu učenika za uspješan život u multikulturalnom društvu. U radu je analizom plana i programa preddiplomskog i diplomskog sveučilišnog studija Razredne nastave Fakulteta prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti Sveučilišta u Mostaru utvrđen broj i programski sadržaji obveznih i izbornih kolegija unutar kojih se obrađuju interkulturalni sadržaji koji potiču razvoj interkulturalne kompetencije u obrazovanju budućih učitelja.
multikulturalno društvo, interkulturalni odgoj i obrazovanje, interkulturalna kompetencija učitelja, studij razredne nastave, interkulturalni sadržaji
nije evidentirano
engleski
Toward an Intercultural Teachers’ Competence: An Analysis of Curricul of the Study Program in Class Teaching at the Faculty of Science and Education in Mostar
nije evidentirano
multicultural society, intercultural teaching and education, teachers’ intercultural competence, Study Program in Class Teaching, intercultural contents
nije evidentirano
Podaci o prilogu
752-761.
2018.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Pedagogija, obrazovanje i nastava
Hrvatić, Neven
Mostar: : Sveučilište u Mostaru: Fakultet prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti u Mostaru
978-9958-16-086-8
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096