Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Rekoncepcija marketinga (CROSBI ID 79737)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Grbac, Bruno Rekoncepcija marketinga // Ekonomija (Zagreb), (1996), 1; 19-39-x

Podaci o odgovornosti

Grbac, Bruno

hrvatski

Rekoncepcija marketinga

Dinamika okružja uvjetuje nova ponašanja. Gospodarski subjekti prilagođavaju se turbulentnim promjenama uvažavajući marketing kao osebujnu poslovnu filozofiju i koncept poslovanja. Marketing se mijenja i dolazi do njegove rekoncepcije. Analiza ukazuje da se kao odrednice rekoncepcije javljaju unapređenje ponude s novim partnerskim odnosima sudionika na tržištu i stvaranje nove kulture u čijem središtu je vrijednost koja se isporučuje kupcima. Implementaciju novina u marketingu osiguravaju ključni djelatnici koji raspolažu energijom i entuzijazmom potrebnim za stalno inoviranje znanja o tržištu.

partnerstvo; nova kultura; nove forme marketinga

nije evidentirano

engleski

Reconception of Marketing

nije evidentirano

Partnership; New Culture; New Type of Marketing

nije evidentirano

Podaci o izdanju

(1)

1996.

19-39-x

objavljeno

1330-0636

Povezanost rada

Ekonomija