Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uloga i važnost stručnih i znanstvenih tekstova u nastavi stranih jezika struka (CROSBI ID 252441)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)

Borić, Neda Uloga i važnost stručnih i znanstvenih tekstova u nastavi stranih jezika struka // Strani jezici : časopis za primijenjenu lingvistiku, 45 (2016), 2; 88-101

Podaci o odgovornosti

Borić, Neda

hrvatski

Uloga i važnost stručnih i znanstvenih tekstova u nastavi stranih jezika struka

Ovaj se rad bavi analizom uloge i važnosti stručnih i znanstvenih tekstova u nastavi stranih jezika struka na nefilološkim fakultetima. Uspješna realizacija nastavnih ciljeva u ovome segmentu edukacije ponajviše ovisi o odabiru prikladnih tekstova i njihovoj učinkovitoj metodičkoj obradi. Stoga se u radu polazi od analize samoga pojma takvih tekstova i njihovih kompleksnih polifunkcionalnih aspekata što je preduvjet ispravne percepcije njihove uloge i važnosti u razvijanju jezičnih kompetencija studenata u stranim jezicima njihovih struka, najčešće engleskome, koji je danas lingua franca globalne stručne i znanstvene zajednice. Ujedno je to i preduvjet razvijanja prikladnih metodičkih strategija za njihov odabir i obradu. Temi rada pristupa se iz perspektive suvremenih spoznaja o prirodi i funkciji teksta kao i teorijskih istraživanja stručnih i/ili znanstvenih tekstova, ali i praktične perspektive autora sveučilišnog udžbenika za jezik struke i dugogodišnjega nastavničkog iskustva. Rad je zamišljen kao prilog teorijskim osnovama suvremene metodike podučavanja stranih stručnih jezika na akademskoj razini.

stručni tekst, nastava stranog jezika struke, metodika nastave, tekstualna kompetencija

nije evidentirano

engleski

The Role and Importance of Specialist and Scientific Texts in LSP Teaching

nije evidentirano

specialist text, LSP teaching, LSP teaching methodology, textual competence

nije evidentirano

Podaci o izdanju

45 (2)

2016.

88-101

objavljeno

0351-0840

Povezanost rada

Filologija